Bu Flash İntroyu Ben Nasıl Yaparım ?
-
oguzmaster bunu yazdı:
-----------------------------
Dostum introyu ve scripti yapan benim. intoru öynesine denme olsun diye yaptım içerikle alakası yok bende biliyorum deişik bişeyler olsun diye yapıldı . vs effc ile yapıldı .hepinize kolay gelsin
-----------------------------intro'yu kaldırmışın...
Bu arada siten firefox da açılınca şaftı kayıyo haberin ola...
-
Host çöktü. Dayanamadı Vadiye ;)
-
adam intro güzel mi diye sormamış ki nasıl yapıluır diye sormuş :)
-
söyledimya dostum nasıl yapıldıgını
Toplam Hit: 4941 Toplam Mesaj: 15
