Bu Fotodaki Kim?
-
Bu Kim Diyesim Geldi :D İtina ile Kendim Çektiydim Yanlış Hatırlamıyorsam :F
-
underzero bunu yazdı:
----------------------------------------------------------Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Tahribat.com un fikirlerini, tahribat.com un felsefesini anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu yeter...
-----------------------------
hahah süpermiş :D
peki andırziro da bizi görecek mi ??
(beni gördü mesela, AntiSeptiK ile beraber bi iş için, webcamden, olayı hatırlayınca gülüyoruz hala :D)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------Bu Kim Diyesim Geldi :D İtina ile Kendim Çektiydim Yanlış Hatırlamıyorsam :F
-----------------------------hangisi ortadaki sarışın bayanmı???
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------Bu Kim Diyesim Geldi :D İtina ile Kendim Çektiydim Yanlış Hatırlamıyorsam :F
-----------------------------hangisi ortadaki sarışın bayanmı???
-----------------------------yuh :| gözün o sarışına mı takıldı :| underamca o sarısından daha güzel :|
-
Ahaha şeye benzettim face off filminde nicholas cagein pardüsesi ile bir kalkışı vardı. Havalanır pelerini gözlügünü hafif indirir, Vay amk dersin o anda, resmen gittim geldim o sahneye bu foto ile :D
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------yuh :| gözün o sarışına mı takıldı :| underamca o sarısından daha güzel :|
-----------------------------Emin misin ? :D
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------yuh :| gözün o sarışına mı takıldı :| underamca o sarısından daha güzel :|
-----------------------------Emin misin ? :D
-----------------------------% 3156600265659456 kadar katılıyorum :D
-
Sarışın Neci ?
-
HeyQirs bunu yazdı:
-----------------------------
Sarışın Neci ?
-----------------------------
Erkek arkadaşını heykletmek isteyen bir CW'ci olabilir pek ala :D -
underzero bunu yazdı:
-----------------------------beni animsatiyor ama bi daha bakayim
cik ben degilim
-----------------------------
doğru o ama şu an daha genç görünüyo fotodakinden :)
