Bu Hangi Modem?
-
Forever_Piratebay bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------2004-2005 senesinde yapardım bunu. ozamanlar ttnet port bazında bakmıyordu. bizim şirketin hızı 128 kbbyte dı. 2 mbit bağlantı bulup, onun bilgileri ile modemi nete bağlayıp 2 mbit falan hızları kullanıyordum :D ne günlerdi yahu.
-
haci resetle gitsin modemi
admin
admin oluyor.
edit: dersane modemiymis pardon..
Toplam Hit: 3297 Toplam Mesaj: 13
