Bu Kodlar Ne İşe Yarar?
-
bu yuklendıgın hostun bılgılerını gonderme olaynı asp de nasıl yapabilirz acaba :)
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
tarayıcının cartın curtun bilgilerini çekiyo
bir aspcinin günlüğünden anca bu kadar anlaşılıyor
edit ayrıca anladığım kadarı ile sonunda mail olarak gönderiyor.
-----------------------------ASP DEGIL php
-
Bu kod genelde warez script dağıtan sitelerin scriptlere gömdüleri birşeydir. Şöyleki scripte bilerek açık koyarlar bunuda ekleyip yüklenen sunucuyu öğrenirler ve sisteme girerler. Bir nevi programa trojan gömme gibi birşeyin script versiyonu. Açık olan bu değil scriptte biryerdedir.
-
güvenli modu açıyo resmi yüklüyo , o linkte ne ibnelik varsa artık kernel falan yazıo , sonra server bilgini alıo , güvenli modu kapıyo , hostunu kullanıyo
-
bazı hostlarda safemod kapalı geliyor işte bu nedenle
-
vay anasını avast buluyor kaspersky uyuyor..
-
NuLL29 bunu yazdı:
-----------------------------
vay anasını avast buluyor kaspersky uyuyor..
-----------------------------
harbiden la kasper iyice saldı olayı :)
