Bu Kodlar Ne İşe Yarar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    bu yuklendıgın hostun bılgılerını gonderme olaynı asp de nasıl yapabilirz acaba :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    tarayıcının cartın curtun bilgilerini çekiyo

    bir aspcinin günlüğünden anca bu kadar anlaşılıyor

     

     

    edit ayrıca anladığım kadarı ile sonunda mail olarak gönderiyor.


    -----------------------------

     

    ASP DEGIL php


    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mchacker
    mchacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Bu kod genelde warez script dağıtan sitelerin scriptlere gömdüleri birşeydir. Şöyleki scripte bilerek açık koyarlar bunuda ekleyip yüklenen sunucuyu öğrenirler ve sisteme girerler. Bir nevi programa trojan gömme gibi birşeyin script versiyonu. Açık olan bu değil scriptte biryerdedir.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    güvenli modu açıyo resmi yüklüyo , o linkte ne ibnelik varsa artık kernel falan yazıo , sonra  server bilgini alıo , güvenli modu kapıyo , hostunu kullanıyo


    ....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    bazı hostlarda safemod kapalı geliyor işte bu nedenle
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    vay anasını avast buluyor kaspersky uyuyor..


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gececi
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    NuLL29 bunu yazdı:
    -----------------------------

    vay anasını avast buluyor kaspersky uyuyor..


    -----------------------------
    harbiden  la kasper iyice  saldı olayı :)


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
Toplam Hit: 4419 Toplam Mesaj: 18