folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Bu Nasıl Bir Virüstür??Silemedim Gitti



Bu Nasıl Bir Virüstür??Silemedim Gitti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    beyler pc imde bir virüs var kurtulmak için birkaç kez format attım(tabi bunlardan önce epey bir virüs programı denedim)en son formatı geçen gün attım ama ya flaş bellekten yada bir cd veya dvd den yine bulaşmış formattan sonra hemen nodun en son versiyonunu yüklemiştim pc yi en son açtığımda nod açılmıyor herhangibir tarama yapmıyor ama yüklü bir şekilde duruyor ondan sonra görev yöneticisini açmıyor(görev yöneticisini sadece system32 den açabiliyom)güvenli modta pc açılmıyor tam açılırken reset atıyor pc artık folloş oldu format da atmak istemiyorum pcyi kassın veya ne yaparsa yapsın şu virüsten beni kurtaracak program falan ne varsa yapmaya razıyım.yardımlarınızı bekliyom

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    beyler kafeye öyle her zaman uğrayamıyorum acil yardımlarınızı  bekliyorum

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek
    aynı durum bendede olmuştu iş yerinde senin sorun yedek sürücülerinde öncelikle cdden çalışan windowsla bilgisayarı aç D - E ... ne kadar takılı dahili sürücülerin varsa gizli bootları system volume dosyalarını filan sileceksin virüsler orda saklanıyo ne kadar format atsan ordan yine girecekler sildikten sonra bilgisayarı açmadan direk XP ile biçimlendir donımlarını kurduktan sonra hemen virüs programını yükle ve güncelle sonra ıvır zıvırlarını kur... umarım yardımcı olur...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    designerboyalee bunu yazdı:
    -----------------------------
    cdden çalışan windowsla bilgisayarı aç D - E ... ne kadar takılı dahili sürücülerin varsa gizli bootları system volume dosyalarını filan sileceksin virüsler orda saklanıyo

    -----------------------------

    buraları sileceksin derken nasıl anlamadım cd yi takınca otomatik ön yükleme yapıyor direk wind yüklemeye geçiyor tam anlamadım kusura bakma


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek
    şimdi portable windowslar var onunla bilgisayarını açacaksın HDD leri o cdden çalışan windowsla girip temizliceksin yedek sürücülerini sonra temizleme bittikten sonra yeniden başlat normal windowsa gelmeden formatına tekrar başla
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    bak benden sana bi tavsiye...öncelikle bütün harddisk bölümlerini formatla bilgisayarın çevresindeki bütün bellek cihazlarını formatla :D sonra güzelce işletim sistemini kur :) hiç bişeyi kalmaz pc nin

    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    heacker61 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bak benden sana bi tavsiye...öncelikle bütün harddisk bölümlerini formatla bilgisayarın çevresindeki bütün bellek cihazlarını formatla :D sonra güzelce işletim sistemini kur :) hiç bişeyi kalmaz pc nin
    -----------------------------
    diyom ya pc folloş oldu formattan virüs flaştadır diye hiç onu pcye bile takmadım ama yine bir yerden bulaşıyor

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    gerçekten garip :S yanı mantıklı olan nedir:

    makına ağ ortamından ve çevresel birimlerden komple kesilir...FDİSK yanı butun hdd bölümleri kaldırılıp tekrar yapılandırılır...sonrasında sağlam bi antivirus programı yuklenır sonra ağ ortamına girilir....bu dakkadan sonra sorun olmaması gerekıyor...

     

    şey dene bak norton 2009 İnternet Security Denemeni Tavsiye Ederim...Bulamam Dİyorsan bende 90 gunluk surumu var upload edeyim rapide ??


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    designerboyalee
    designerboyalee's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2007
    Erkek
    http://rapidshare.com/files/71537905/WixPt.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/71563458/WixPt.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/71563079/WixPt.part3.rar

    http://rapidshare.com/files/140663624/Windows_XP_Live_USB_Edition_2008_2.2__Portable_--www.SWtim.org_BY_Tiha_Jeza.rar


    bu iki linklerdeki XP ler işini görür bunlardan birini indir cd ile çalıştır zaten ön yükleme fialn hereyi kendi yapar sonra cdnin içindeki hazır windowsu bilgisayarıma girip D deki E deki ne kadar yedek sürücülerin varsa gizli ve yabancı gelen bütün klasörleri uçur özellikle System Volume leri hadi kolay gelsin...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Güvenli mod'da açıp tarama yap.
    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kompetan
    kompetan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek

    Benzer sorun bende de var, pc bir kaç kez resetledikten sonra açılıyor, açıldıktan belli bir süre sonrada donuyor Nod32 çalışmıyordu.

    Nod32 güncelleme işini çözdüm

    1-Nod32 açıkken ekranda F5'e bas 2-Kurulum penceresinde, “Varsayılan” ı tıkla3-“Tüm ayarları varsayılan değerlere döndür” ü işaretle

    4-Sorun çözülür.

    ama virüs hala pc nin damarlarına işlemiş durumda, format atmayla ugraşmak istemiyorum ama mecbur atıcaz.


    "Benimle oyun oynama oyuncağım olursun."
Toplam Hit: 4110 Toplam Mesaj: 16