

Bu Nasıl Kamera Şakası? (+18)
-
zuahha kadın adamın mnq koydu :D ahahahaaha
-
merak ettiğim bişey war bu adamın görüntüsünü nasıl çekmişler arabanın içinden tam kadının açısından bana biraz sahte gibi geldi yani kurgu
-
Bir kamera şakası daha vardı. Kadınların eteklerini indirip kaçıyorlardı.
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------Bu şaka mı ?!

-----------------------------şakanın yapılmasını tvden isteyende kız arkadaşı :) videonun başında söylüyor.
-
generous bunu yazdı:
-----------------------------merak ettiğim bişey war bu adamın görüntüsünü nasıl çekmişler arabanın içinden tam kadının açısından bana biraz sahte gibi geldi yani kurgu
-----------------------------daha önceden yerleştirilmiş kameralar var.
zannımca tek taraflı aynada kullanılmış olabilir.
-
ilginc ve farklı..
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------Bir kamera şakası daha vardı. Kadınların eteklerini indirip kaçıyorlardı.
-----------------------------bende biliyorum onu bizde trt göstermişti hatta..
bide kadınların hoşuna gidiyor.gerçekten bukadar anlayış varmı avrupada?acaba yoksa planlı mı?
yada amsterdamın kaşarlarının takıldığı belli bi caddesinde fln çekmişler herhalde
-
Spacheata bunu yazdı:
-----------------------------generous bunu yazdı:
-----------------------------merak ettiğim bişey war bu adamın görüntüsünü nasıl çekmişler arabanın içinden tam kadının açısından bana biraz sahte gibi geldi yani kurgu
-----------------------------daha önceden yerleştirilmiş kameralar var.
zannımca tek taraflı aynada kullanılmış olabilir.
-----------------------------kadına mı yerleştirmişler kamerayı adamın camı yaladaığı sahneye baksana bi
-
generous bunu yazdı:
-----------------------------kadına mı yerleştirmişler kamerayı adamın camı yaladaığı sahneye baksana bi
-----------------------------anladım şimdi doğru.ama onu daha sonra ayrı olarak çekip montajda yerleştirmişlerdir.heyecan olsun diye işte
-
kadında acı biber gazı yada bayıltıcı sprey olsaydı tam süper olurdu adamı o anda yamulturdu. acayip şakalar yapıyolar bazı ülkelerde. yoldan geçen kadınları öpenleri izlemiştim bi defasında.