Bu Nasıl Kamera Şakası? (+18)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    zuahha kadın adamın mnq koydu :D ahahahaaha

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    generous
    generous's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    merak ettiğim bişey war bu adamın görüntüsünü nasıl çekmişler arabanın içinden tam kadının açısından bana biraz sahte gibi geldi yani kurgu


    Boş sayfaya imza atmam!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Bir kamera şakası daha vardı. Kadınların eteklerini indirip kaçıyorlardı.


    λ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu şaka mı ?! Ağla
    -----------------------------

    şakanın yapılmasını tvden isteyende kız arkadaşı :) videonun başında söylüyor.


    Ayrıca çok şekersin :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    generous bunu yazdı:
    -----------------------------

    merak ettiğim bişey war bu adamın görüntüsünü nasıl çekmişler arabanın içinden tam kadının açısından bana biraz sahte gibi geldi yani kurgu


    -----------------------------

    daha önceden yerleştirilmiş kameralar var.

    zannımca tek taraflı aynada kullanılmış olabilir.


    Ayrıca çok şekersin :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mucahits
    mucahits's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    ilginc ve farklı..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir kamera şakası daha vardı. Kadınların eteklerini indirip kaçıyorlardı.


    -----------------------------

    bende biliyorum onu bizde trt göstermişti hatta..

    bide kadınların hoşuna gidiyor.gerçekten bukadar anlayış varmı avrupada?acaba yoksa planlı mı?

    yada amsterdamın kaşarlarının takıldığı belli bi caddesinde fln çekmişler herhalde


    Ayrıca çok şekersin :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    generous
    generous's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    Spacheata bunu yazdı:
    -----------------------------

    generous bunu yazdı:
    -----------------------------

    merak ettiğim bişey war bu adamın görüntüsünü nasıl çekmişler arabanın içinden tam kadının açısından bana biraz sahte gibi geldi yani kurgu


    -----------------------------

    daha önceden yerleştirilmiş kameralar var.

    zannımca tek taraflı aynada kullanılmış olabilir.


    -----------------------------

    kadına mı yerleştirmişler kamerayı adamın camı yaladaığı sahneye baksana bi


    Boş sayfaya imza atmam!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    generous bunu yazdı:
    -----------------------------

    kadına mı yerleştirmişler kamerayı adamın camı yaladaığı sahneye baksana bi


    -----------------------------

    anladım şimdi doğru.ama onu daha sonra ayrı olarak çekip montajda yerleştirmişlerdir.heyecan olsun diye işte


    Ayrıca çok şekersin :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CIZIRTI
    CIZIRTI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    kadında acı biber gazı yada bayıltıcı sprey olsaydı tam süper olurdu adamı o anda yamulturdu. acayip şakalar yapıyolar bazı ülkelerde. yoldan geçen kadınları öpenleri izlemiştim bi defasında.

Toplam Hit: 8252 Toplam Mesaj: 45