Bu Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    bence de meybuz bu.

    çünkü yogunluk farkı var.

    idrar olsa olmaz sanırım. 

    bide idrar olsa ona nasıl doldurupta böyle kapatıcaklar üstünü altı üstü çük yani bunu yapan.

    dondur sen bunu :F


    http://www.leyladansonra.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence de meybuz bu.

    çünkü yogunluk farkı var.

    idrar olsa olmaz sanırım. 

    bide idrar olsa ona nasıl doldurupta böyle kapatıcaklar üstünü altı üstü çük yani bunu yapan.

    dondur sen bunu :F

    -----------------------------

    sen hiç cam tüpte meybuz gördünmü :D:D:D

    çiş olm bu çiş.. önemli birinin çişi. toprağa saklamış unutmuşlar klonlayacaklardı belkide adamı


    Cigu bigule :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek

    Lüx içkileri denemek amaçlı böyle kaplara doldurup tadımlık eşantiyon diye dağıtıyolar ondan olabilir mi dicem ama idrar daha ağır basıyo :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence de meybuz bu.

    çünkü yogunluk farkı var.

    idrar olsa olmaz sanırım. 

    bide idrar olsa ona nasıl doldurupta böyle kapatıcaklar üstünü altı üstü çük yani bunu yapan.

    dondur sen bunu :F

    -----------------------------

     

    sen hiç cam tüpte meybuz gördünmü :D:D:D

    çiş olm bu çiş.. önemli birinin çişi. toprağa saklamış unutmuşlar klonlayacaklardı belkide adamı


    -----------------------------

    bizim burda salıtılıyordu çok önceden 100kuruştu :D aynı bu tüpteydi valla (kesin meybuzcu hastanede laborantmış demekki kaplar aynı amk)

    biraz setti kafasını koparıp yiyoduk :D azuahha :D :F :W 


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    bana da meybuz gibi geldi. idrar seri üretimine geçmedilerse idrar degil bu :)


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    Plastik meybuzların, ortasında incelen bir çizgi vardır ve daha kalın bundan, genişlik olarak farklı. artı ortasında koparabileceğin ve arkadaşınla paylaşabileceğin incelik yok :| bencilce birşey bu evet evet.. :D

    Böcek ilaçlamada kullanılan sıvıya benziyor, renk katılık olarak.

    Ama meybuz değil emin olun :|


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dede
    dede's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2011
    Erkek

    meybuz paketi


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    helyum_pasha
    helyum_pasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2008
    Erkek

    Ciddi bu ne aq :D oruç oruç çıldırdım :D birisi bunu ne olduğunu bir an önce söylesin :D :D :D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    helyum_pasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ciddi bu ne aq :D oruç oruç çıldırdım :D birisi bunu ne olduğunu bir an önce söylesin :D :D :D 


    -----------------------------

    çiş dedik ya bilader :W  meşhur birinin çişini saklamışlar toprağın altına adam bulmuş çıkartmış. kişiyi klonlayacaklarmış ama çişi bizimkisi buldu. artık açık arttırmayla satar :Q


    Cigu bigule :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hocam sahilde falan mı buldun? içindeki sıvının rengi yağa çok benziyor..  gemiden vs den atılmış olabilir.. 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 3850 Toplam Mesaj: 27