folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bu Oyunu Arıyorum - Strateji



Bu Oyunu Arıyorum - Strateji

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Zamunda torrentleri:

    ...edit...

     

    Birinde + BG patch yazıyordu. Zaten koskoca zamundada 2 adet var. + Bg patch yazanı ayrı klasörledim. Umarım yanlış yapmamışımdır. Bakarsınız yine.

    palakan229 tarafından 16/Oca/14 05:30 tarihinde düzenlenmiştir

    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek

    buyursunlar;

     

    Knights & Merchants - The Peasants Rebellion

    http://yadi.sk/d/74X6_KHEG5gzo

     

    palakan229 benden hızlıymışsın.

    moi tarafından 15/Oca/14 04:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeoHaklar
    LeoHaklar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2012
    Erkek

    Bence senin istediğin oyun stronghold hocam.

    http://www.youtube.com/watch?v=A6Uz7OMQ5JQ      bu eskisi

    http://www.youtube.com/watch?v=7_H69iDztEM    buda yeni çıkanı


    http://www.patates.tv https://www.facebook.com/ibrahimcengizphoto
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Daha dün evde 3 kişi LAN'dan Rise of Nations oynadık, eskiler eskiler..


    Wingardium Leviosa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    LeoHaklar bunu yazdı

    Bence senin istediğin oyun stronghold hocam.

         bu eskisi

        buda yeni çıkanı

    stronghold güzeldir. çok oynadım zamanında.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek
    LeoHaklar bunu yazdı

    Bence senin istediğin oyun stronghold hocam.

    Yok hocam yamulmuyorsam değil. Çünkü grafikler biraz daha wow a benziyordu.

    Bir de hacılar oyun torrentte felan 200 mb ta niye burda 600 mb http://www.fulloyun.com/f11/knights-merchants-2-peasant-rebellion-full-indir-download-1660/


    ride or die..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek
    LeoHaklar bunu yazdı

    Bence senin istediğin oyun stronghold hocam.

    Yok hocam yamulmuyorsam değil. Çünkü grafikler biraz daha wow a benziyordu.

    Bir de hacılar oyun torrentte felan 200 mb ta niye burda 600 mb http://www.fulloyun.com/f11/knights-merchants-2-peasant-rebellion-full-indir-download-1660/


    ride or die..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek
    banneduser bunu yazdı
    LeoHaklar bunu yazdı

    Bence senin istediğin oyun stronghold hocam.

    Yok hocam yamulmuyorsam değil. Çünkü grafikler biraz daha wow a benziyordu.

    Bir de hacılar oyun torrentte felan 200 mb ta niye burda 600 mb http://www.fulloyun.com/f11/knights-merchants-2-peasant-rebellion-full-indir-download-1660/

    Arkadaşlar buradan indirmeyin oyun Romence ve 400 mb tıda demo oyunlar mış :( Boşuna indirdim güncelleme felan sanıp :(


    ride or die..
Toplam Hit: 1846 Toplam Mesaj: 19