Bu Oyunu Bitirene Helal Olsun !!
-
http://www.icerix.com/icerix.php?adres=http://www.jellygames2.com/game-WIREROOT.htm
oyunu bitirene yemek ısmarlıycam :P:P:P
bitirmek için fazla kendinizi şartlamayın kafayı sıyırırsınz sölemesi benden -
impossible :)
-
çok zorlu parkur ben sona ulaşamadım sadece o ilk bölgeyi bitirebildim yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum
-
gafayı yidim la:s
-
bu ne ya oynaya oynaya manyak olurum ben onu
-
amk ne güzel ilerlemiştim baya bomba patladı neden patladı o anlamadım bitircektim ne güzel
-
aha zumsuk geri döndü:)
-
sumsuk hep burda değilmiydi
-
yok yani eski stiline döndü:D
-
bırak abi bu ne yaa
-
zumsuk asil link http://www.jellygames2.com/game-WIREROOT.htm .P
Toplam Hit: 1974 Toplam Mesaj: 12
