Bu Programi Nasil Calistiracagim?
-
Onceki 32bit xp'de calisiyordu. Fakat simdi windows 8 64bit kullaniyorum ve bu hatayi aliyorum.
Not : Kelime Ezber Programidir Kendisi.

-
framework kurulumu lo
-
isletim sistemi yuklenirken zaten o da yukleniyordur. sanirim 32 | 64 bit zimbirtisindan kaynaklaniyor
-
http://www.codeproject.com/Tips/234410/Jet-Ole-DB-4-0-not-registered-64-bt-Win-2008
http://www.codeproject.com/Questions/376284/Microsoft-Jet-OLEDB-4-0-provider-is-not-registered
http://support.microsoft.com/kb/239114/tr
Bu linkler hata hakkında fikir sahibi olmana faydalı olur :)
SpArK tarafından 08/Eyl/12 11:53 tarihinde düzenlenmiştir -
Office 2007 yada 2010 yükle hocam
-
@spark; saol ama isletim sisteminin dll dosyalari ile oynamak pek mantikli gelmiyor.
@rene; office 2010 yuklu zaten
Triumph tarafından 08/Eyl/12 12:25 tarihinde düzenlenmiştir -
JET ole db hatası diyor.
Acces de veritabanı bağlantısı falan için kullanıyor.Office kurmak mantıklı. -
Triumph bunu yazdı
@spark; saol ama isletim sisteminin dll dosyalari ile oynamak pek mantikli gelmiyor.
@rene; office 2010 yuklu zaten
O zaman access de yükle hocam
-
hepsi yuklu hocam excel, access, word, power point, share point vs.. sanirim 32 | 64 bit farkliligindan kaynaklaniyor.
-
Triumph bunu yazdı
Abi .dll lerle oyna demiyorum da
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=20065
şu linkteki gibi mesela, OLEDB provider kurup kütüphaneleri register etmen lazım windowsa.
Mesela OLEDB 4.0 ın XP için olanını indirip, sağ tıklayıp windows xp uyumluluk modunda getirip öyle kur. Program sadece Microsoft.Jet.OLEDB yi bulamıyor bilgisayarında.
-
Hocam programı up edip gönderebilirmisin bir bakayım sorun senin pcdemi yoksa yazılımda mı ?
edit : Aklıma bişey geldi hocam
Başlat/Denetim Masası/Yönetimsel Araçlar/Veri Kaynakları(ODBC)
Girip bakarmısın access varmı orda ? Silmiş olmayasın yoksam :S
interfector tarafından 17/Eyl/12 05:56 tarihinde düzenlenmiştir
