folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bu Sistemi Önerir Misiniz?



Bu Sistemi Önerir Misiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irem27
    irem27's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2010
    Dişi

    Aciklamaniz icin tesekkurler Nazi .


    There was an irem come unto the earth,born in the holy land of Pennsylvania,raised in the mystical east of Allentown.She believed she had the power to help herself and all mankind,so that others saw her power and came to her to be healed of their troubles and their many diseases.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    irem27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    i3 , i5 ve i7 islemcili bilgisayarlari goruyoruz , hangisi daha iyi diye sorsak tabi i7 dir ama aralarindaki farklari gidip extra magazalarda fark odeyip daha iyisi olsun diye alanlar bakimindan sormak istiyorum , i7 ile ne yapabiliriz de i5 ile yapamayiz , i5 ile ne yapabiliriz de i3 ile yapamayiz ? yani aralarindaki siz profesyonel bilgisayar kullanicilari acisindan farklari nelerdir ? Diger sorum da siradan kullanicilar icin i3 ile i7 arasinda ne fark olabilir ? Gozle gorulur bir fark varmi ?


    -----------------------------

    iremciğim olay şu

     

    i3'ler 2 modül, çift çekirdek aşırtmayla 2.5 / 3 çekirdek arası performans alabiliyorsun. ( genel durumu orta segmentte işlemciler / office tarzı )

    i5'ler 4 modül ( çekirdek ) uygulamaya ulaşma süresi daha kısa / bi elin nesi var iki elin sesi var hesabı. kendi içlerinde fabrika çıkış hızına göre mhz'leri yüksek extreme yakın işlemcilerdir bu işlemciler oc' ile yüksek performans sunuyor. ( iyi segmentte olan işlemciler / oyun vs.. )

    i7'ler 4 + 4 modül ( toplam 8 çekirdek 4'ü sanal ) performans ve Xperformans ( extrem ) olarak kullanıcıya sunuluyor. ( yüksek segmentte olan işlemciler  / ne istersen yap türü işlemciler. )

    tabi bunlara eşlik eden grafik ara birimi modülleri işlemci türü değiştikçe daha da performans çok artmakta.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmansan
    osmansan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    benim olaya ne diyorsunuz şimdi?


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen ultrabook al bir tane.hem ssd var hızlı hem de 1.0-1.4 kg civari hem fan ısınma sorunu yok bunlardan saglam makineler.

    http://www.vatanbilgisayar.com/Notebook-Netbook-Tablet/samsung-np530u3b-a01tr-np530u3b-core-i5-2467m-16ghz-4gbddr3-500gb-+16-gb-ssd-133-intel-3000-bt-w7pr/productdetails.aspx?I_ID=59389


    -----------------------------

     

    Hocam bu ne ya?  (16 GB SSD ) Anlamadım bunu ben?


    -----------------------------
    Normal kendi taktiğin ssd gibi çalışmıyor yanında 500 gb harddisk var.bu sadece çalışan uygulamalari falan iceriyor.mümkünse 128 gb ssd iceren ürün almak daha mantıklı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen ultrabook al bir tane.hem ssd var hızlı hem de 1.0-1.4 kg civari hem fan ısınma sorunu yok bunlardan saglam makineler.

    http://www.vatanbilgisayar.com/Notebook-Netbook-Tablet/samsung-np530u3b-a01tr-np530u3b-core-i5-2467m-16ghz-4gbddr3-500gb-+16-gb-ssd-133-intel-3000-bt-w7pr/productdetails.aspx?I_ID=59389


    -----------------------------

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam kasamı kaldı bu devirde. Al bi ultrabook keyfini yaşa.


    -----------------------------

    kafanızmı güzel lan sizin kasamı kalmışmış delirdiniz heralde. bende kasa var laptop tan nefret ediyorum hea bide kavram yaparsınız şimdi laptop değil o ultrabooook diye :S  sistem üzreine çalışan herkeste masaüstü varıdr bence masaüstü laptop ayrı şeyler millet kasayı sadece oyun oynamaki çin almıo laptop sadece internet için oalmaz 2 side ihtiyaç sahiplerine göre değişir.

     


    Living Death
Toplam Hit: 2508 Toplam Mesaj: 16