Bu Site Hangisiydi?
-
Geçen sene yabancı bir freelance web tasarım işi sitesi vardı.Oraya müşteri geliyor konu acıyor mesela logo istiyorum beğenirsem vereceğim para 5-15 $ dolar arası yazıyordu sende onunla anlaşıp tasarım yapıyordun.O sitenin adresini bilen var mı?
-
$5 - $10 lık site bilmiyorum ama
türk olarak idemama.com var,
yabancı olarak da logotournament.com var.
-
yok hocam o site değildi
-
up
-
http://www.freelancer.com/ umu diyosun la?
-
hatırlıyorum bende logo , kod felan küçük ücretlerle iş yaptırıyordun 2-3 benzer site vardı acep nedi türkçesi de wardı
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------http://www.freelancer.com/ umu diyosun la?
-----------------------------yok hocam o site cok daha büyük bir siteydi
-
heeee, webrazzi de reklamı vardı. Sadece logo değil, 5 - 10 - 15 liralık tarifeler oluyordu. ondan mı bahsediyorsun ?
-
bunu biliyorum ben
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------heeee, webrazzi de reklamı vardı. Sadece logo değil, 5 - 10 - 15 liralık tarifeler oluyordu. ondan mı bahsediyorsun ?
-----------------------------olabilir hocam adres neydi
@necroshine
o site değil
Mesaj 2 Agustos 2012 (Persembe) Saat: 01:22'da u235 tarafından düzenlendi. -
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------bunu biliyorum ben
-----------------------------http://fiverr.com/alliemadison12/post-a-video-to-your-facebook-saying-whatever-you-want
5$ değerlendirin bu fırsatı derim.
hem up olsun konuya
