folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Bu Siteden Bişey Alan Var Mı Müritler?



Bu Siteden Bişey Alan Var Mı Müritler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    http://www.ziinga.com/tr/auctions

    müritler muhtemelen fake ama harbiden inandırıcı yanları var. faceye bile reklam vermişler.

    ilk gözüme çarpan yorumlarda hiç Türk e benzeyen yok. fake mi acaba bu da. geçen müridin birinin ayfon 4s  olayı gibi mi? hani 20 teklif dalgası vardı.

    acaba hiç gören duyan var mı bu siteden bişey alan-alanı tanıyan-tanıyanı tanıyan-beni tanıyan?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdiburak
    erdiburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    evet hocam bende facebook'tan gordum uye oldum meraktan sacma ve hiç inandırıcı gelmedi bana uyelik satın almanı istiyor para karşılıgı detaylı okudunmu kullanıcı şartlarını dikkatlice oku düzenek gibi bişey.

     

    Ben şahsen hiçbir şekilde inanmadım. 


    | GTP | TBT | Desinatör | icrypex.net | https://biyogra.fi/erdiburak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    erdiburak bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet hocam bende facebook'tan gordum uye oldum meraktan sacma ve hiç inandırıcı gelmedi bana uyelik satın almanı istiyor para karşılıgı detaylı okudunmu kullanıcı şartlarını dikkatlice oku düzenek gibi bişey.

     

    Ben şahsen hiçbir şekilde inanmadım. 


    -----------------------------

    valla hoca ürünlere girdim baktım. saniye 12den sayıyo 11,10,9,,,,,,6 diyo sonra geri 12ye dönüyo. bildiğin gif yapmışlar. o sittimin süresi hiç bitmez ki :F

    gerçi eşşeklik ben bu şekilde beleş bişey olsa ben nasıl duyup görebilriim ki? kampanya bitince haberim olsa normaldir anlarım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    erdiburak bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet hocam bende facebook'tan gordum uye oldum meraktan sacma ve hiç inandırıcı gelmedi bana uyelik satın almanı istiyor para karşılıgı detaylı okudunmu kullanıcı şartlarını dikkatlice oku düzenek gibi bişey.

     

    Ben şahsen hiçbir şekilde inanmadım. 


    -----------------------------

    valla hoca ürünlere girdim baktım. saniye 12den sayıyo 11,10,9,,,,,,6 diyo sonra geri 12ye dönüyo. bildiğin gif yapmışlar. o sittimin süresi hiç bitmez ki :F

    gerçi eşşeklik ben bu şekilde beleş bişey olsa ben nasıl duyup görebilriim ki? kampanya bitince haberim olsa normaldir anlarım.


    -----------------------------

    :)))))


    Merhabaaaaa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Teklif Geçmişi

    13:56 titine62fr
    13:56 kevfaz
    13:56 titine62fr
    08:59 kleader4
    08:59 charlie-ca.2012
    08:58 xalex131
    08:58 larenardy59
    08:58 xalex131
    08:58 Juancho99
    08:58 ivanigonzalez
     
    Ben siteye girince tekrar atmaya başladı teklifler :D 

    Si vis pacem para bellum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

     

    Türkiye de bağlantısı filan yok, yurt içi bağlantısı olmayan güvenli tek site ebay benim için.


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    EWELANCHE bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1131088/ziingacom-yaniltici-bilgiler-veriliyor/ihsyw

    Buraya bir göz at alanlar olmuş burada :) 


    -----------------------------

    Tüm Kategoriler

    • Salim K. 15 Mart 2012
      Şikayet No 1131088
      Ziinga.com Yanıltıcı Bilgiler Veriliyor!

      Ziinga.com sitesine girdiğim bir sitedeki reklam linkine tıklayarak yönlendirildim. Üyeliğin ücretsiz olduğu belirtilmişti onun için üye oldum. Ve ücretsiz açık artırmaya teklif verebileceğim şeklinde...

    • Nusret M. 12 Mart 2012
      Şikayet No 1129428
      Ziinga.com.tr İşlem Ücretlerinin İadesini İstiyorum!...

      Bir hata yapıp Facebook' taki reklamdan zinga.com.tr sitesinden açık artırmadan bir ürün aldım. Kredi kartıyla ödedim. Fakat gelen ekstrede 160 TL gibi üyelik ücreti geldi. Bana bir mail geldi , ürün...

    • Kadriye S. 08 Mart 2012
      Şikayet No 1127105
      AKBANK Dilekçemi Hala Sonuçlandırmadılar!

      22 Şubat 2012 tarihinde Ziinga .com adlı bir siteye üye olduğum için bilgim dışında 162,43 TL ücret kesildi. Bunu 4 gün sonra farkettim ama banka tarafından aranmadığım için mağdur oldum. Kartı güven...

    • Oktay Y. 29 Şubat 2012
      Şikayet No 1118684
      Ziinga.com Aldığım Ürünü Göndermediler!

      Ziinga.com alışveriş sitesinden açık artırma ile alışveriş yaptım ürünün parasını hemen hesabımdan kestiler ama ürünü göndermeye gelince yok üyelik parası yok başka bir şey türlü türlü bahaneler uydur...

    • Erman S. 27 Şubat 2012
      Şikayet No 1117315
      Ziinga.com Site Üyeliğimi İptal Etmiyor!

      Facebook sayfasında açık arttırma sitesi olarak çıkan nesneye tıkladığımda siteye üye oldum arttırmaya girdim ve 32 TL'ye bir fotoğraf makinesi kazandım. Kart bilgilerimi vs. bilgileri yazdım fakat il...

    • İmdat K. 23 Şubat 2012
      Şikayet No 1113567
      Zinga.com Paramın İadesini İstiyorum!

      Facebook'ta gördüğüm bir reklamdan sonra tıkladığım linkte www.ask-ziinga.com sayfasına yönlendirildim. Markaların açık artırma yolu ile verdiği ürünlerden birine sizde sahip olun diye bir yazı vardı...

    • Pembe T. 23 Şubat 2012
      Şikayet No 1112488
      Ziinga.com Kredi Kartımdan Onayım Dışında Para Çekild...

      06 Şubat 2012 tarihinde bu siteye üye oldum. Zaten aklım pek yatmadı fakat oğlum anne bir dene belki alırsın alamazsan 20 TL gider dedi. Ona uydum ve cep telefonu sipariş ettim. (Telefon kargo dahil 2...


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    el oğlu acımaz hiç girmeyin bu mevzulara

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Aklıma ünlü dolandırıcı "sülün osman"ın açıklaması geldi bu olayı ve şikayetleri görünce. ahan da şöyle;

    "benim dolandırdığım insanlar dolandırıcıydı aslında. yani bana yaklaşma sebepleri beni dolandırmaktı. on tane bilezikle geliyorum adamın önüne akşam vakti. kuyumcunun kapısındayız. ve dükkân kapalı. karımın hastalığını anlatıyorum, acilen bilezikleri bozdurmam gerektiğini, o an nöbetçi eczaneye gidip hastaneden istedikleri ilaçları almamın şart olduğunu söylüyorum falan. hakiki olsalar bileziklerin fiyatı bin lira. diyorum ki 300 liraya ihtiyacım var. paranın gerisi umurumda değil, yeter ki karım ameliyat masasında kalmasın... adam sabah kuyumcuya gidip bilezikleri bin liraya bozdurabileceğini ve birkaç saat içinde havadan 700 lira kazanacağını düşünüyor. o arada benim ayakçım da ortaya çıkıyor ve o almak istiyor bilezikleri. telaşlanıyor adam kazanç imkânı kaybolacak diye. 300 lirayı verip alıyor bilezikleri, be de kayboluyorum ortalıktan. adam ertesi sabah kuyumcuya gidip de bileziklerin sahte olduğunu öğrenince, dolandırıldım, diye karakola gidiyor. ben aranıyorum. demiyorlar ki ona, be adam 1000 liralık bileziği 300 liraya almayı düşünürken aklında ne vardı, diye. gayet açık ki, beni dolandırmayı planlamıştı. ben hayatım boyunca beni dolandırmaya kalkışmamış tek bir kişiyi dolandırmadım."


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    hocam bişi alma burdan!!!!!!!! 


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
Toplam Hit: 3307 Toplam Mesaj: 14