Bu Siteyi Biliyor Muydunuz?
-
Türkiyede muhattap alabileceğim şirket adı vs olmadan Türkiyede satış yapan hiçbir siteye güvenmem
-
Sene 2014 hala böyle sitelere inanan var mi ?
-
Siteyi daha önce bilmiyor idim. Ah dedim ne ala. Kesin katılmak gerekir. Yorumları okuyunca dedim sktr et allasen. Paramızla rezil mi olalım, ayıp yahu.
-
Bence ortada ürün falan yok. Adam bot yazmış sayfaya ilk girdiğin andan itibaren ürünlerin fiyatı bir düşüyor bir artıyor, sayfayı yenlieyince tekrar eski haline dönüyor :D
-
bi arada bidile diye bi şey vardı, zaten dikkat edersen bu domain de madBID şeklinde..
http://www.tahribat.com/Forum-Ps3-U-Acik-Arttirmada-Cok-Ucuza-Satan-Site-Bidicin-184831/1/#2252261
burda ve altındaki mesajda nasıl çalıştığını anlatmıştım.. aynı mantık muhtemelen bunda da geçerli..
-
Bu site için bende bi konu açmıştım :)
http://tahribat.com/Forum-Madbid-Com-Hakkinda-188534/ -
dünden beri bakıyom siteye. tam süre bitiyo 0 diyo. son teklif vereni iki saattir kontrol ediliyo diyo. sonra geri teklif filan gelmeye başlıyo. piyasa fiyatını verip aldığımızdan hayır gelmiyo burdan hiç hayır gelmez. söz de 200 liraya mini cooper almış adam :D hssktir demezler mi la ?
-
Çakma anket siteleri gibi tasarımı var. Sitede dönen olay gerçek olsa bile inandırıcılık sıfır.
