Bu Sorun Bendenmi Kaynaklanıyo?
-
speedbit video accelarator
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
Biocyte bunu yazdı:
-----------------------------
videonun yüklenmesinde mi sorun oluyor yoksa yüklendiği halde mi takılıyor?
-----------------------------chorme kullanıyorum bu arada yüklenirken sorun oluyor
-----------------------------mozilla kullan hoca 2 yıldır chroome kulanıyorum dün değiştim malesef.... sayflar donuyor video oynamıyor adamı deli ediyor. Sen tarayıcı değiş te gel hele..
-
birde video üstüne sağ tık ayarlar "donanım hızlandırma özelliğini etkinleştir" oradaki tiki kaldırarak dene .
-
ie 8 mi kullanıyorsun ?
-
Biocyte bunu yazdı:
-----------------------------
birde video üstüne sağ tık ayarlar "donanım hızlandırma özelliğini etkinleştir" oradaki tiki kaldırarak dene .
-----------------------------hocam bence o fayda etmeyecek o dediğin ayar video görünmüyorsa uygulanır genelde.. mesela o ayar işaretliyse ses var görüntü yok olayına maruz kalınılır o tiki kaldırınca da hem ses duyulur hemde video oynar birbirinden uzak yani... ( ama denediysen de bilmiyorum )
-
aynı sorun bende de var her tarayıcı da aynı
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
Biocyte bunu yazdı:
-----------------------------
birde video üstüne sağ tık ayarlar "donanım hızlandırma özelliğini etkinleştir" oradaki tiki kaldırarak dene .
-----------------------------hocam bence o fayda etmeyecek o dediğin ayar video görünmüyorsa uygulanır genelde.. mesela o ayar işaretliyse ses var görüntü yok olayına maruz kalınılır o tiki kaldırınca da hem ses duyulur hemde video oynar birbirinden uzak yani... ( ama denediysen de bilmiyorum )
-----------------------------evet dogru şansını denemesi için söyledim zaten zira video yüklenmiyormus videonun yuklenmemesiyle pek alakadar değil zaten.
