folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Sorun Bendenmi Kaynaklanıyo?



Bu Sorun Bendenmi Kaynaklanıyo?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    speedbit video accelarator

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biocyte bunu yazdı:
    -----------------------------

    videonun yüklenmesinde mi sorun oluyor yoksa yüklendiği halde mi takılıyor?


    -----------------------------

     

    chorme kullanıyorum bu arada yüklenirken sorun oluyor


    -----------------------------

     

    mozilla kullan hoca 2 yıldır chroome kulanıyorum dün değiştim malesef.... sayflar donuyor video oynamıyor adamı deli ediyor. Sen tarayıcı değiş te gel hele..


    🥒
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    birde video üstüne sağ tık ayarlar "donanım hızlandırma özelliğini etkinleştir" oradaki tiki kaldırarak dene .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    ie 8 mi kullanıyorsun ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Biocyte bunu yazdı:
    -----------------------------

    birde video üstüne sağ tık ayarlar "donanım hızlandırma özelliğini etkinleştir" oradaki tiki kaldırarak dene .


    -----------------------------

     

    hocam bence o fayda etmeyecek o dediğin ayar video görünmüyorsa uygulanır genelde.. mesela o ayar işaretliyse ses var görüntü yok olayına maruz kalınılır o tiki kaldırınca da hem ses duyulur hemde video oynar birbirinden uzak yani... ( ama denediysen de bilmiyorum )


    🥒
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    aynı sorun bende de var her tarayıcı da aynı


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biocyte bunu yazdı:
    -----------------------------

    birde video üstüne sağ tık ayarlar "donanım hızlandırma özelliğini etkinleştir" oradaki tiki kaldırarak dene .


    -----------------------------

     

    hocam bence o fayda etmeyecek o dediğin ayar video görünmüyorsa uygulanır genelde.. mesela o ayar işaretliyse ses var görüntü yok olayına maruz kalınılır o tiki kaldırınca da hem ses duyulur hemde video oynar birbirinden uzak yani... ( ama denediysen de bilmiyorum )


    -----------------------------

     

    evet dogru şansını denemesi için söyledim zaten zira video yüklenmiyormus videonun yuklenmemesiyle pek alakadar değil zaten.

Toplam Hit: 2154 Toplam Mesaj: 18