Bu Tasarım Nasıl
-

Buyrun benim Photoshop Terk :D -
program evi yazan yerde font nedir hocam*
-
Powerpoint sunumu gibi duruyor sanki. Biraz daha renk uyumları üzerine çalışmalısın. Renklere hakim olduğun vakit daha iyi projeler ortaya çıkaracaksındır.
-
İlk tasarımda yeşil yerine #369 yazıları da #7b7b7b ile yazsan,
background'u sadece #000 yapsan(yazı falan olmasa),
onun üzerindeki bütün renkleri beyaz yapsan,
içerik kısmının da radius değerini azaltsan çok daha iyi olur dene bence..
-
'80'lerin sonundan kalma kitap kapağı gibi olmuş..
-
blmrt bunu yazdı:
-----------------------------
Buyrun benim Photoshop Terk :D
-----------------------------bak abicim artık web 2 kullanıyor adamlar...Geçti bu tarz tasarımların devri.Artık açıktan koyuya giden butonlar falan şart...
http://www.tahribat.com/Forum-Tasarim-Acisindan-Guzel-Siteler-142081/
burdaki siteleri incelersen ; güzel bulduklarını kendine uydurabilirsin.
bak üstteki resimden ;
değişe değişe nasıl hale gittiğini göstereyim sitenin ;
----
şimdiki halini göstersem, çok daha farklı.Sürekli yapacaksın abi.Aynı dizyan'ın farklı renklerinden 2-3 tane yapacaksın.
Farklı 2-3 dizayn yapacaksın ve hepsinin renklerinden 2-3 tane yapacaksın.Sonra karşılaştırıp karar verip, ortaya yeniden bambaşka birşey çıkartacaksın.
6-7 kere sıfırdan yaptım tasarımı.30 dan fazla neyin nerde olacağı konusunda dğeişiklikler yapmışımdır.Dizayn üstünd çalışırken bile renklerinle mıncıklıyorum.Tma güzel ale geldi diyorum.Sonra aa burası daha iyi olaiblir diyorum.
Pat orası üstünde oynamaya bşalıyorum.Zamanı gelince tam olarak oturacak.Resimleri bir klasörde tut.Bak bakalım kafana göre nedir ne değildir.
Sana tavsiye : proje tamamen bitmeden kimseye sorma.
Ve aklında ya buton olmamış, şurası boş kalmış gibi birşey varsa ; hemen işe koyul oralarını dğeiştir.Öyle öyle güzle hale gelecek.
-
teşekkürler herkese olabileceğini bilsem kesinlikle bir programı lmasını isterdim kaç kişiden istedi isem bir tasarım yapan çıkmadı çok da abartık tbt sormaya korktum açıkcası çünkü onu kodlayamazsam adama rezil olurdum gibi gibi sağolun tekrardan
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------max 3 renk olması lazım tasarım ve bunlar birbirine en uyumlu renler seçilmeli
genişlik ise 960 px yada ( http://960.gs/ )
icon kullan
logo kullan
ve tabiki css e dök
zamanla geliştirirsin
-----------------------------
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------blmrt bunu yazdı:
-----------------------------
Buyrun benim Photoshop Terk :D
-----------------------------bak abicim artık web 2 kullanıyor adamlar...Geçti bu tarz tasarımların devri.Artık açıktan koyuya giden butonlar falan şart...
http://www.tahribat.com/Forum-Tasarim-Acisindan-Guzel-Siteler-142081/
burdaki siteleri incelersen ; güzel bulduklarını kendine uydurabilirsin.
bak üstteki resimden ;
değişe değişe nasıl hale gittiğini göstereyim sitenin ;
----
şimdiki halini göstersem, çok daha farklı.Sürekli yapacaksın abi.Aynı dizyan'ın farklı renklerinden 2-3 tane yapacaksın.
Farklı 2-3 dizayn yapacaksın ve hepsinin renklerinden 2-3 tane yapacaksın.Sonra karşılaştırıp karar verip, ortaya yeniden bambaşka birşey çıkartacaksın.
6-7 kere sıfırdan yaptım tasarımı.30 dan fazla neyin nerde olacağı konusunda dğeişiklikler yapmışımdır.Dizayn üstünd çalışırken bile renklerinle mıncıklıyorum.Tma güzel ale geldi diyorum.Sonra aa burası daha iyi olaiblir diyorum.
Pat orası üstünde oynamaya bşalıyorum.Zamanı gelince tam olarak oturacak.Resimleri bir klasörde tut.Bak bakalım kafana göre nedir ne değildir.
Sana tavsiye : proje tamamen bitmeden kimseye sorma.
Ve aklında ya buton olmamış, şurası boş kalmış gibi birşey varsa ; hemen işe koyul oralarını dğeiştir.Öyle öyle güzle hale gelecek.
-----------------------------
hocam benden alıntı yapmıssın fakat , benim bu işlerle uzaktan yakından alakam yok.sadece vakit geçsin diye gece arkadasın yaptıgının renklerini degiştirdim.benim işim profesyonel photoshop. -
Açık konuşmak gerekirse başarısız sana tavsiyem şu şekilde olucak daha sade ve göze hitap eden birşeyler yapmalısın arka fontdaki kodlar hiç hoş durmamış onun yerine sade ve küçük boyutlu bir background kullanmalısın renk seçimlerinde çok kötü ayrıca renk uyumunada dikkat etmelisin.
