Bu Teste Cok Sasırcaksınız
-
harbiden 7 tuttum çıktı :)
bu testi hiç unutmuycam :) bidaha nah tutarım :D
-
7 tuttuma mq :d
-
9 ben tuttum o kaçtı :D çünkü belli hatırası var tanınmışlığı var şansı var var da var yani...
-
akLıma iLk 6 geLdi 6 tuttum yani biLemedin..
-
aha ne iş 7 tut,tum harbiden
-
8 tuttum :S :S
-
10 tuttum bende yaw (:
-
hehehheehee hehehe,
herkesin tuttugu kendine :P:P:P:P
saka olum ne bılım banda maılle geldı bırınden bende paylasım dedım
-
wallaha bilader ben ilk olarak hemen 6 dedim yalan demiom.yalan söleyen yumuşak olsun.peki 7 den farklı rakam tutan ne oluyo pisikopat , serikatil falanmı?
Toplam Hit: 4003 Toplam Mesaj: 30
