Bufur+Anfi+Teyip (Satılık)
-
1500 buf ve ac verirmisin
-
La allah seni inandırsın başlığı "bufır anti tayyip" diye okudum :D hehe
hayırlı satışlar :D
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
1500 buf ve ac verirmisin
-----------------------------spike yermisin Arkadan!!
Adam ciddi bir konu açmış saklabanlık yapma ..
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
1500 buf ve ac verirmisin
-----------------------------spike yermisin Arkadan!!
Adam ciddi bir konu açmış saklabanlık yapma ..
-----------------------------
senin askerlik arkadaşın mıyım şakraban felan = ? -
amfi ile woofer iyi gibide çok para diyon be hacı
-
budur anti tayip die okuyom aq
-
Bufur : Jibiel Bufur 1000 W Kabinli
JBL olsa düşünmedim değil :D
-
toprağıma kefilim yamuk yapmaz :)
-
Trzes bunu yazdı:
-----------------------------Focal bunu yazdı:
-----------------------------
woofer'a ne kadar istiyon aga ?
-----------------------------200 tl hocam
-----------------------------O kadar etmez o sub zaten sub'un sıfırı 100 tl kaabinide 85 tl ye yapıyolar elindeki sub GT5-12 1100 lük model fiyatta düzgün bişey yaparsan alabilirim.
-
Hna bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
teyibi tayip diye okuyorum a.q :D
-----------------------------sendeki tayip aşkı bambaşka
-----------------------------aynen :D:D öyle aşk mecnunun yellenişi olsun :D
jbl' biraz yüksek geldi hoca kaca veriyorsun ? onu alsak
