BUG - Bahcesehir University Game Lab
-
hangi tarihlerde olacak?
edit: 25 Haziran - 13 Temmuz 2012 imiş.
-
Vaktim olsa kaçırmayacağım şeylerden 1 tanesi, ben uzay boşluğu diye tabir ettiğimiz eksenler üzerine haritalar çizerdim. :)
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Benim mezun oldugum okul, Tarihindeki en dusuk ortalama ile =)
-----------------------------Gelecek nesillere kötü örnek oluyosun hocum :|
-
bir ekip çıkarsa katılmak isterim
bu aralar unity3d ile uğraşıyorum tam benlik aslında varmı başkası ?
-
başvurdum bug da görüşmek üzere :D
-
açıklanmış sonuçlar bugün. ekip olarak girelim dedik, listede yokuz. :)
-
benden başka kabul edilen mürid yok mu :D
-
Gelişmeleri paylaşırsın artık :)
-
Tabiki hocam. Umarım bir mürid çıkar da fazla yabancılık çekmeyiz alışana kadar gerçi 3 hafta sürecek ama :)
