folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bülent Arınç Gibi Konuşmak ?



Bülent Arınç Gibi Konuşmak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    ak parti grup başkan vekili suat kılıç da 10 numara konuşuyor. Adam 1 saat konuşsa 1 kere ee demiyor.

    Ben de bi aralar ayna karşısında egzersiz yapıyodum. Faydası oluyo tavsiye ederim.


    We can be more, we can be much more.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    bence onun yerine tayyip erdoğan gibi konuşmayı öğrenin :). herif yüzyılın hatibi.


    enjoy i'm vaccinated
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    he bi de baykal var. Yiğidi öldür hakkını ver derler ya adam iyi konuşuyodu şaka maka.


    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    evet hocam bülent arınç tatlı nazik konuşuyor. suat kılıçın hitabeti biraz sert ancak çok akıcı konuşuyor. oda ciddi manada etkileyici oluyor yerine göre.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    abi sana tavsiyem ; Bol bol kitap oku Eski kelimeler içeren kitaplar çeneni daha çok yoracaktır kitabı sesli oku başkalarının duyacağı şekillerde yani. Eski kelimeleri talaffuz etmen yeni kelimeleri daha düzgün söylemeni kolaylaştıracaktır. Kelime tekrarı yap zorlandıklarını gün içindeki konuşmalarında tekrarla yeni kelimeler öğren ama eski kelimelerini ciddi iş konularında kullanma pek karşındaki kişi bilmiyorsa bana hava atıyo hissine kapılıp triplere girebilir. Bol bol uzuncana tekerlemeler bul ve bi kalem al kurşun kalem olması iyidir bu kalemi yatay olarak ağzına sok yani yanaklarını geri itecek halde. dilini kalemin altından üstünden çevirerek tekrlemeleri hızlıca okumaya çalış ama bunun provasını çok yap ve o kalem ağzındayken dilini öyle bi alıştır ki dilin de kalem olmasına rağmen konuştuklarını başkaları o kalem ağzında olmasına rağmen anlasın.. kalemi ağzına koyup alıştırmaları yap ve çıkar alıştırmaya devam et başka alıştırmayı ilk kalemle sonra normal dene.. bunu hep tekrarla.. kelimeleri doğru telaffuz etmek için gerekirse dudaklarını şekilden şekile sok. haber spikerlerini izle mesela hepsinin çene bi yanda dudak bi yanda konuşurlar doğru telaffuz etmek için. ama o belli süre sonra sende alışkanlık olmasın onu iyi kullan belli süre sonra dudaklarını bozömadan kelimeler gayet düzgün çıkmaya başlayacaktır..

     

    ve bol bol kitap okumayı sakın ihmal etme. Çok şiir oku çok iyi okuyanlardanda şiirler dinle Ve Kendini hitabet ve diksiyon konusunda geliştir mesela 3 aylık diksiyon güzel konuşma ve hitabet kursları oluyor. kaydol aksatmadan tüm derslere git denilenleri yap aşırı derecede yarar sağlayacaktır.. Ve önemli bir nokta daha eğer çok hızlı konuşuyorsan aklından geçen her kelimeyi söylemekten kaçın kelimeleri toparla kafanda onlardan anlamlı cümleler oluştur ve teker teker anlaşılır bir şekilde aklındakileri diline dök.. konuşurken başka şeyler düşünme sakın.. 

     

    sen en iyisi bi hitabet diksiyon kursuna git bıunlaın hepsini zaten sana söyleyecekler..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    code_46 bunu yazdı:
    -----------------------------

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bülent Arınç'ın diksiyonu düzgün, konuşması akıcıdır. Hukukçu olmasından mı, yoksa yaşından mı kaynaklı bilemiyorum, 10 dakikalık bir konuşmasında anlamını bilemediğimiz en az 5 kelimeye rastlamak mümkündür. Konuşması güzel olmakla beraber, vurgulamanın da hakkını veren Yavuz Bülent Bakiler'i de unutmamak gerek. http://www.youtube.com/watch?v=99M22gk9EJE
    -----------------------------

    evet bu adam da baya iyi konuşuyor ses tonu mükemmel


    -----------------------------

    bu adamı duymuştum ama konuşmasının bu kadar sıkıcı olduğunu beklemiyordum, hayal kırıklığına uğradım.


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    code_46 bunu yazdı:
    -----------------------------

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bülent Arınç'ın diksiyonu düzgün, konuşması akıcıdır. Hukukçu olmasından mı, yoksa yaşından mı kaynaklı bilemiyorum, 10 dakikalık bir konuşmasında anlamını bilemediğimiz en az 5 kelimeye rastlamak mümkündür. Konuşması güzel olmakla beraber, vurgulamanın da hakkını veren Yavuz Bülent Bakiler'i de unutmamak gerek. http://www.youtube.com/watch?v=99M22gk9EJE
    -----------------------------

    evet bu adam da baya iyi konuşuyor ses tonu mükemmel


    -----------------------------

     

    bu adamı duymuştum ama konuşmasının bu kadar sıkıcı olduğunu beklemiyordum, hayal kırıklığına uğradım.


    -----------------------------

    adam konuşmuyorki zaten, sadece şir okuyor.

Toplam Hit: 3233 Toplam Mesaj: 18