Bunalımdamıyım?
-
Seninki biraz şımarıklık olmaya başlamış bi gün iyi bi sopa yersen düzelir..
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
Tarık öldürtücen adamı ha.. Olum adam gaza gelse gitse dalsa daldığı eleman boş gezmese bıçağı soksa ne bok yicen ?
-----------------------------o da herkeze dalmasın o zaman sen tabi Cihangir mahallesinin ara sokaklarından geçerken tinerciye dalarsın başka Bebekde bankada adama dalarsın başka :)
-----------------------------Hocam ben Zeytinburnundayım Ve kavga etmem malmıyım öyle deşarj mı olunur ha tabi herkesin zevki farklı ayrı bişi ama ben deşarj olabildiğim bişey hatırlamıyorum :/
-----------------------------olm ben biliodum zten senin dengesiz olduğunu ama kırılma diye hiç sölemedim :D
konuya gelirsek hap map boş işler aman diyim sakinleşcem die başlarsın sora müptezl olur kalırsın başımıza
böle tasavvufi konulara gir ney taksimi dinle ruhunu kötü şeylerden arıtmaya çalış resim yap beni bul :D
-
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
MUHRIP bunu yazdı:
-----------------------------
Tarık öldürtücen adamı ha.. Olum adam gaza gelse gitse dalsa daldığı eleman boş gezmese bıçağı soksa ne bok yicen ?
-----------------------------o da herkeze dalmasın o zaman sen tabi Cihangir mahallesinin ara sokaklarından geçerken tinerciye dalarsın başka Bebekde bankada adama dalarsın başka :)
-----------------------------Hocam ben Zeytinburnundayım Ve kavga etmem malmıyım öyle deşarj mı olunur ha tabi herkesin zevki farklı ayrı bişi ama ben deşarj olabildiğim bişey hatırlamıyorum :/
-----------------------------olm ben biliodum zten senin dengesiz olduğunu ama kırılma diye hiç sölemedim :D
konuya gelirsek hap map boş işler aman diyim sakinleşcem die başlarsın sora müptezl olur kalırsın başımıza
böle tasavvufi konulara gir ney taksimi dinle ruhunu kötü şeylerden arıtmaya çalış resim yap beni bul :D
-----------------------------Denemedik mi denedik olmuyore Resime yeteneğim yok hiçbişeye yeteneğim yok sabah akşam burda oturmaktan başka mk :R
-
:| -
iyi fikir verion ha sende
-
sabah citol akşam yatmadan bir saat önce remiron hem senin bünyeni çok sarsmaz hemde bu dediklerinden kurtulursun sabah falan almaya kalkma remironu uyumazsan 1 saat sonra seni bayıltıp uyutur sendeki sorun belli monotonluktan bunalmış beynin yeni oyunlarla rahatlamaya çalışıo + kaçtığın we yüzleşmek istemediin derinlere attığın bi konu gün yüzüne çıkmaya çalışıodr seninkinin aynını ben yaşadım ordan tecrübeliyim
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
sabah citol akşam yatmadan bir saat önce remiron hem senin bünyeni çok sarsmaz hemde bu dediklerinden kurtulursun sabah falan almaya kalkma remironu uyumazsan 1 saat sonra seni bayıltıp uyutur sendeki sorun belli monotonluktan bunalmış beynin yeni oyunlarla rahatlamaya çalışıo + kaçtığın we yüzleşmek istemediin derinlere attığın bi konu gün yüzüne çıkmaya çalışıodr seninkinin aynını ben yaşadım ordan tecrübeliyim
-----------------------------Laroxyl + Lustral + Dideral + Etol Fortan + Stilizan ve bi kaç aptal saptal ilaç kullandım şuanda Düzenli olarak Laroxyl Ve Dideral kullanıyorum sorun edermi yanında içsem ?
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
sabah citol akşam yatmadan bir saat önce remiron hem senin bünyeni çok sarsmaz hemde bu dediklerinden kurtulursun sabah falan almaya kalkma remironu uyumazsan 1 saat sonra seni bayıltıp uyutur sendeki sorun belli monotonluktan bunalmış beynin yeni oyunlarla rahatlamaya çalışıo + kaçtığın we yüzleşmek istemediin derinlere attığın bi konu gün yüzüne çıkmaya çalışıodr seninkinin aynını ben yaşadım ordan tecrübeliyim
-----------------------------Laroxyl + Lustral + Dideral + Etol Fortan + Stilizan ve bi kaç aptal saptal ilaç kullandım şuanda Düzenli olarak Laroxyl Ve Dideral kullanıyorum sorun edermi yanında içsem ?
-----------------------------onlarla ewet eder çünkü remironu ben yanlışlıkla sabah içtim tansiyon falan kalmadı bayıldım o ilaçlarla birleştirmeni tawsiye etmem ama bu dediklerim seni aptal yapmaz sadece normal yapar normalden kastımda wermen gereken tepkileri wermen gereken dozda werdirir
