

Bunları Görünce Neler Anımsadnız :) (Kitap)
-
antivirus bunu yazdı:
-----------------------------Şunda sanki Cin Ali göbek atiyormuş gibi bi his uyandırdı içimde :)
-----------------------------
o göbek atan cin ayşe, oturan cin ali :S
-
manyaki bunu yazdı:
-----------------------------o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
heh heh heh heh :D
c.a. nın açılımını bilen paylaşırsa sevinirim.
-----------------------------Cin Ali oluyo :D
-----------------------------
yok be hocam milli eğitim bakanlığının logosuna benziyo baksana :)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
manyaki bunu yazdı:
-----------------------------o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
heh heh heh heh :D
c.a. nın açılımını bilen paylaşırsa sevinirim.
-----------------------------Cin Ali oluyo :D
-----------------------------
yok be hocam milli eğitim bakanlığının logosuna benziyo baksana :)
-----------------------------Cin Ali yayınları olmasınn :))
-
koleksiyonda eksik parçalar var :S
topaçlı olan fenaydı aynen: vur ali vur kırbacı :)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
manyaki bunu yazdı:
-----------------------------o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
heh heh heh heh :D
c.a. nın açılımını bilen paylaşırsa sevinirim.
-----------------------------Cin Ali oluyo :D
-----------------------------
yok be hocam milli eğitim bakanlığının logosuna benziyo baksana :)
-----------------------------Cin Ali Yayınları ya ordan geliyo
-
daha dün gibi lan hepsi vardı hey gidi günler ihtiyarlamışık lan
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------
daha dün gibi lan hepsi vardı hey gidi günler ihtiyarlamışık lan
-----------------------------19 yaşındayım dün bi velet bana dolmuşta amca dedi a.k :|
-
hala yaşarım O.o
-
manyaki bunu yazdı:
-----------------------------heza bunu yazdı:
-----------------------------
daha dün gibi lan hepsi vardı hey gidi günler ihtiyarlamışık lan
-----------------------------19 yaşındayım dün bi velet bana dolmuşta amca dedi a.k :|
-----------------------------:DDDD arada sakal bırakınca bende büyükler bile abi falan diyo küçükleri sen düşün
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------manyaki bunu yazdı:
-----------------------------heza bunu yazdı:
-----------------------------
daha dün gibi lan hepsi vardı hey gidi günler ihtiyarlamışık lan
-----------------------------19 yaşındayım dün bi velet bana dolmuşta amca dedi a.k :|
-----------------------------:DDDD arada sakal bırakınca bende büyükler bile abi falan diyo küçükleri sen düşün
-----------------------------Ya ben de öyleyim vücut fln çalştm basketciym saç sakal da var büyük duruorm. Psikoloji gereği cafelerde fln garsonlara büyük olduğu için abi diyorum ben nasılsa büyük gösteriyorum abi demiyim diyemiyorum ya anlarsa düşüncesiyle. Çok garipsiyolar :D Abi mi :S fln tepki alıyorum çok :D