Bunu Nasıl Yapıyorlar?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    :)) mawi kara azıcık düşün be arkadasım bak simdi sen iki tane nickle  girmissin :)  iki nicklede 3 hatuna yazmıssın :) ehehehe artı +b mode yi merlyn kendisi atmaz merlynin kendi bad nick listesinde sakso gay top ibne gibi cümleler vardı auto atar ama sacma bisi o onu nasil yapiyorlar biliyormusun

    proxy ile yapiyorlar ip ile sen nasil kendi ipinden 2 giriş yapiyorsun o adamlarda proxy ip bulup aynı sen nasil giriyorsan mynete

    onlarda spcrit e /firewall On 225.656.232.75 yapiyorlar bu ip le mynete girip /nick İbnee_altan yapiyorlar :)

    sonra /j myneT_antalya kanalda zati op görürse atar bu arada o ibne dedikleri altan grup operidir :) benim çömezim yani en son mynete bakan mekanik, ircpolice, birde orlando vardı. o saldırı felan deiiL

     Sen PiscopaT zamanını görmemişssin biz server a girdiğimizde hubları kitler serveri düşürürdük :) lamerce bishi o takma kafan a :)


    Angaralıyız Laa....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     

    soldan 3.üyüm abi 18 yaşındayım düşermi banada? bişler 


    -----------------------------

     

    La msne yazmışın tektanem felan fistan halen mi kız arion :)


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    proxy olayı caney..

    edit: bazı win programları oluyo eskiden proxy sitelerinden alıp abuk abuk proxy listeleri ve nick listeleri yapıyoduk hatta en son latent diye bi elemanın böyle bi şeyi vardı o çıktı irci bıraktım.. mynetin oplarına ana avrat kayanlara bi çözüm bulamamış anlaşılan :) hellboy vardı onu bulursan slm söyle ayrıca :) ve daha sayamadığımniceirc dostuma ;) çok eğlenceliydi ehehe


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onalti
    onalti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2009
    Erkek
    konuyu açan arkadaş toshiba kullanıyor.alakasız oldu ama söyliyeyim dedim :) 

    Naber lan filozoflar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mack
    Mack's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2005
    Erkek

    özellikle 4eye ve diğer konu dışı yazan kişicikleri kınıyorum...

     daha gelişme aşamasındasınız sanırım...

Toplam Hit: 14552 Toplam Mesaj: 16