Bunu Nasıl Yapıyorlar?
-
:)) mawi kara azıcık düşün be arkadasım bak simdi sen iki tane nickle girmissin :) iki nicklede 3 hatuna yazmıssın :) ehehehe artı +b mode yi merlyn kendisi atmaz merlynin kendi bad nick listesinde sakso gay top ibne gibi cümleler vardı auto atar ama sacma bisi o onu nasil yapiyorlar biliyormusun
proxy ile yapiyorlar ip ile sen nasil kendi ipinden 2 giriş yapiyorsun o adamlarda proxy ip bulup aynı sen nasil giriyorsan myneteonlarda spcrit e /firewall On 225.656.232.75 yapiyorlar bu ip le mynete girip /nick İbnee_altan yapiyorlar :)
sonra /j myneT_antalya kanalda zati op görürse atar bu arada o ibne dedikleri altan grup operidir :) benim çömezim yani en son mynete bakan mekanik, ircpolice, birde orlando vardı. o saldırı felan deiiL
Sen PiscopaT zamanını görmemişssin biz server a girdiğimizde hubları kitler serveri düşürürdük :) lamerce bishi o takma kafan a :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
soldan 3.üyüm abi 18 yaşındayım düşermi banada? bişler
-----------------------------La msne yazmışın tektanem felan fistan halen mi kız arion :)
-
proxy olayı caney..
edit: bazı win programları oluyo eskiden proxy sitelerinden alıp abuk abuk proxy listeleri ve nick listeleri yapıyoduk hatta en son latent diye bi elemanın böyle bi şeyi vardı o çıktı irci bıraktım.. mynetin oplarına ana avrat kayanlara bi çözüm bulamamış anlaşılan :) hellboy vardı onu bulursan slm söyle ayrıca :) ve daha sayamadığımniceirc dostuma ;) çok eğlenceliydi ehehe
-
konuyu açan arkadaş toshiba kullanıyor.alakasız oldu ama söyliyeyim dedim :)
-
özellikle 4eye ve diğer konu dışı yazan kişicikleri kınıyorum...
daha gelişme aşamasındasınız sanırım...
