

Burda Sigara İçmek Yasaktır
-
-
Sigara Şöyle Sigara Böyle Möyle Demekle Oluyormuki Sigaraya Engel Çıkaranları Haklı Çıkarabilecekmi, İnsanların Zevklerine Yapmak İstediklerine Engellemeler Koymak Yada Koyan Bir Devlet Yapısı Nasıl Olurda Demokratlıktan Söz Edebilir. Ben Kendimi Öldürmek İstiyorsam Örneğin Kime Ne. Kendimi Öldürme HAkkımdamı Elimden Alınacak Çok Saçma Bir Durum. Bu Yargıya Ne hakla Varıyor Bazı Kesimler Anlayamıyorum.
Kim Ne Yapmak İstiyorsa Başkasına Zarar Vermediği Sürece Serbesttir. Demokrasilerde Böyledir. Böyle Olmuştur. Her Neyse Konu Derin ivmeli Tartışma Konusu Sigaraya Karşı Olanlar Görüyorumki Çoğunlukta Hak Verebileceklerinden De Şüpheli Olduğum Bir Tartışmada Sadece Fikir Beyan Etmek Gayesiyle Bir İki Kelam Ettim Tartışmaya Niyetli değilim Konuyu. Ben İçiyorum İçeceğim... Selametle.
-
ps bu hiç gerçek değil ışık adamın suratına duvara yansıdığı gibi yansımıyo dumanda adamın yüzünden yukarı çıkmıyo
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Sigara Şöyle Sigara Böyle Möyle Demekle Oluyormuki Sigaraya Engel Çıkaranları Haklı Çıkarabilecekmi, İnsanların Zevklerine Yapmak İstediklerine Engellemeler Koymak Yada Koyan Bir Devlet Yapısı Nasıl Olurda Demokratlıktan Söz Edebilir. Ben Kendimi Öldürmek İstiyorsam Örneğin Kime Ne. Kendimi Öldürme HAkkımdamı Elimden Alınacak Çok Saçma Bir Durum. Bu Yargıya Ne hakla Varıyor Bazı Kesimler Anlayamıyorum.
Kim Ne Yapmak İstiyorsa Başkasına Zarar Vermediği Sürece Serbesttir. Demokrasilerde Böyledir. Böyle Olmuştur. Her Neyse Konu Derin ivmeli Tartışma Konusu Sigaraya Karşı Olanlar Görüyorumki Çoğunlukta Hak Verebileceklerinden De Şüpheli Olduğum Bir Tartışmada Sadece Fikir Beyan Etmek Gayesiyle Bir İki Kelam Ettim Tartışmaya Niyetli değilim Konuyu. Ben İçiyorum İçeceğim... Selametle.
-----------------------------
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Sigara Şöyle Sigara Böyle Möyle Demekle Oluyormuki Sigaraya Engel Çıkaranları Haklı Çıkarabilecekmi, İnsanların Zevklerine Yapmak İstediklerine Engellemeler Koymak Yada Koyan Bir Devlet Yapısı Nasıl Olurda Demokratlıktan Söz Edebilir. Ben Kendimi Öldürmek İstiyorsam Örneğin Kime Ne. Kendimi Öldürme HAkkımdamı Elimden Alınacak Çok Saçma Bir Durum. Bu Yargıya Ne hakla Varıyor Bazı Kesimler Anlayamıyorum.
Kim Ne Yapmak İstiyorsa Başkasına Zarar Vermediği Sürece Serbesttir. Demokrasilerde Böyledir. Böyle Olmuştur. Her Neyse Konu Derin ivmeli Tartışma Konusu Sigaraya Karşı Olanlar Görüyorumki Çoğunlukta Hak Verebileceklerinden De Şüpheli Olduğum Bir Tartışmada Sadece Fikir Beyan Etmek Gayesiyle Bir İki Kelam Ettim Tartışmaya Niyetli değilim Konuyu. Ben İçiyorum İçeceğim... Selametle.
-----------------------------
http://yukarikayalar.wordpress.com/2007/05/16/ateist-gencin-din-adamina-sorulari/ :) seninkide buna benzedi ben senin zehirini solumak zorunda degilim.zaten yasa da zarar verdigi için yasaklandı.Kendini öldürebilirsin ama kamu malına veya etrafına zarar vermeden -
Şuana kadar kaç kişiye ceza kesmışler_
-
adamın parası vardır içer cezası neyse verir :D
-
çek dayı çeeeekkk
-
ibare hukuki yoruma cok bariz açıktır.Burada dan kasıt neredir ? yurdum insanını korkutmak,devletiz bizim burada dediğimiz yer her yer olabilir ibaresine getirip bilinç altına işletmek bu üstünlüğünü devletin.Hor ve hakir görmek,kapitalist düzen kölesi yapmak yaşasın TAP diyorum baskada bişey demiyorum..
-
Açık alanda alkol içmeyide yasaklamışlardı . Cezası 63 YTL . Açık alanda alkol içemiyorum diyen varmı ?
Bana ceza kesildi diyen varmı ? Yada ceza kesildi bende onu gittim ödedim diyen yoktur inş :)
Bunların hepsi politika , sigaradan bile siyaset yapıyolar. Kendini 4. Murat zannetti başbakanımız. Tek amacı oy toplamak.
-
a.q ben bu adamı kesin görmüşümdür.kaç kere gittim o baraja
ermekte daha bunun gibi ne anormalllıkler var))))))))
