folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Burdan Atılan Özel Mesajın Okunması



Burdan Atılan Özel Mesajın Okunması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Sadece, eğer birine pm attıktan sonra, girip pmi tekrardan okursanız, karşı tarafta pm yeni pm olarak gözükmüyor, bir bug var daha adam edemedik... Ondan dolayı bazen bazıları işkilleniyor alakası yok...

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    bence de msn'de bazı sözcükleri kullananların mesajlarını takip ediyorlar.

    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviOnlineTeaM
    MaviOnlineTeaM's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek

    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------
    amk girme siteye bu kadar basit .. silinsinmis
    -----------------------------

    ben bu site ilk açıldığında siteye giriyordum bir ara üyelikler silindimi ne oldu gene üye oldum neden girmiyim siteye sadece sıkıntımı anlatıyorum silselerde siteye girrecektim... sadece özelime müdahale beni rahatsız ediyor senin gibi ezikkleri ilgilendirmez sen kimsin ki bana küfürlü yazıyorsun?


    BEŞİKTAŞ bir gerilla"nın hayata itirazıdır, Susarsa ÇATIŞMA, Konuşursa SAVAŞ, Yazarsa DESTAN, Severse DEVRİM olur..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence de msn'de bazı sözcükleri kullananların mesajlarını takip ediyorlar.
    -----------------------------

    evet açıklayım. İnternette bildiğiniz gibi sürekli çalışan sunucular var.Bu sunucular kötü amaçlar içinde veya bilgi tutmak amacıyla 7/24 sürekli çalışır durumdalar.Bu sadece msn için geçerli değil. İnternette diyelim ''devrim'' yazdınız hatta ve hattabunu msn de yazdığınız andan itibaren. Devrim kelimesini yazan msn adreslerini izleyemeye progralanmış bir sunucu tarafından izlenmeye alınırsınız. Uzun vadede. Daha sonra diğer yazdıklarınızda bir operator tarafından kontrol edilir. Önemli bişi varsa bunu alehinize karşı kullanırlar.Önemli bişi olmasa bile hertürlü ihtimal karşı o adres sürekli takipe alınır ve belirli periyodlarla incelenenir. Aynı şey telefon lada ilgilidir. Örneğin telefonda devrim kelimesini kullandınız  bir sunucu sizi takipe alır.  Bundan kurtulmanın yolu o adresi tamamen çöpe atmaktır. Ki zaten  msn de bunu yapmak kolay.  Yeni msn açarsınız.Ancak o msn de kendinizden bahsettiyseniz konuşmalarda o tespit edilip yeni adresiniz de bulunur.  Telefondada  telefon hattınız dinlenmeye alındımı kurtulmak için yeni hat alırsınız doğal oalrak ama. Dinlenmeye alınan hat kimin üzeriniyse o arkadaş hep izlenir.Kimliğini değiştirmesi lazım kendine ölü süsü vererek :D yoksa gene bulurlar.   Bunlardan korunmanın yolu: Kendiniz dikkat ediceksiniz. Örneğin telefonda, msnde devrim,el kaide,pkk,terör,ak47,turgut özal:) gibi kelimeleri sölemeyin.bu örnekleride çoğaltabilirsiniz :)


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    NewFolder bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sadece, eğer birine pm attıktan sonra, girip pmi tekrardan okursanız, karşı tarafta pm yeni pm olarak gözükmüyor, bir bug var daha adam edemedik... Ondan dolayı bazen bazıları işkilleniyor alakası yok...
    -----------------------------

    Evet böyle bir sorun var, bunu NewFolder ile de konuşmuştuk. Zaman bulununca çözülebilecek birşey.

    Bu arada bu konunun derin konularla alakası yok.

    Açık kapılar önünde'ye alıyorum.


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    NewFolder bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sadece, eğer birine pm attıktan sonra, girip pmi tekrardan okursanız, karşı tarafta pm yeni pm olarak gözükmüyor, bir bug var daha adam edemedik... Ondan dolayı bazen bazıları işkilleniyor alakası yok...
    -----------------------------
    üstad sistem eğer şöyle işliyorsa yada böyle yapmanızı öneririm.
    yeni mesaj geldiğinde db ye 2 diye kayıt olsun yeni mesaj uyarısı verildiğinde 1 olsun okunduğunda 0 olsun.
    giden mesajlar bölümündede update komutunu kaldırırsak olabilir sanırım.
    siz daha iyi bilirsiniz tabi.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Hoja yeterın cocuk havada 5 takla attı:D:D:D:D konusamıyor:D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviOnlineTeaM
    MaviOnlineTeaM's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek

    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:

    ----------------------------

    o zmn logout ol ole gez amk .. ben sanami kufur ettim lan senin beynin harbiden calismiyo .. nese uzatmayim simdi


    -----------------------------

    yav yeter amk amk bu ne ya? küfür değilmi senin beynin çalıyorda adminlik taslıyorsun sana cevap vermek için login olmuştum istediğim zamand aolurum olmam bu seni ilgilendirmez sana soru sormadım ben sadece sorunumu dile getirdim yetkililer ve benle aynı sorundan muzdarip insanlar varsa cevap almak için ne artizlik yapıon külhan beyi senmisin formun...


    BEŞİKTAŞ bir gerilla"nın hayata itirazıdır, Susarsa ÇATIŞMA, Konuşursa SAVAŞ, Yazarsa DESTAN, Severse DEVRİM olur..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviOnlineTeaM
    MaviOnlineTeaM's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoja yeterın cocuk havada 5 takla attı:D:D:D:D konusamıyor:D
    -----------------------------

    valla sağol ama çocuk olacak yaşı çoktan geçtik.. 5 taklada atmıyorum cevap yazarken haksızlığa tahmülü olamamak yanlış birşeymi?

    Sen sorunlaırnı dile getiremiyorsun ve bunu konuşamamazlık olarakmı görüyorsun?


    BEŞİKTAŞ bir gerilla"nın hayata itirazıdır, Susarsa ÇATIŞMA, Konuşursa SAVAŞ, Yazarsa DESTAN, Severse DEVRİM olur..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    "haksızlığa tahmülü olamamak" yanlış bişey değil ama ortada haksızlık yok ki
    bu konunun knuşulmasına gerek bile yok hiçbir admin şikayet vs olmadıkça
    pm falan okumaz, sanmıyorum :|
Toplam Hit: 5368 Toplam Mesaj: 24