Burdan Atılan Özel Mesajın Okunması
-
Sadece, eğer birine pm attıktan sonra, girip pmi tekrardan okursanız, karşı tarafta pm yeni pm olarak gözükmüyor, bir bug var daha adam edemedik... Ondan dolayı bazen bazıları işkilleniyor alakası yok...
-
bence de msn'de bazı sözcükleri kullananların mesajlarını takip ediyorlar.
-
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------
amk girme siteye bu kadar basit .. silinsinmis
-----------------------------ben bu site ilk açıldığında siteye giriyordum bir ara üyelikler silindimi ne oldu gene üye oldum neden girmiyim siteye sadece sıkıntımı anlatıyorum silselerde siteye girrecektim... sadece özelime müdahale beni rahatsız ediyor senin gibi ezikkleri ilgilendirmez sen kimsin ki bana küfürlü yazıyorsun?
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
bence de msn'de bazı sözcükleri kullananların mesajlarını takip ediyorlar.
-----------------------------evet açıklayım. İnternette bildiğiniz gibi sürekli çalışan sunucular var.Bu sunucular kötü amaçlar içinde veya bilgi tutmak amacıyla 7/24 sürekli çalışır durumdalar.Bu sadece msn için geçerli değil. İnternette diyelim ''devrim'' yazdınız hatta ve hattabunu msn de yazdığınız andan itibaren. Devrim kelimesini yazan msn adreslerini izleyemeye progralanmış bir sunucu tarafından izlenmeye alınırsınız. Uzun vadede. Daha sonra diğer yazdıklarınızda bir operator tarafından kontrol edilir. Önemli bişi varsa bunu alehinize karşı kullanırlar.Önemli bişi olmasa bile hertürlü ihtimal karşı o adres sürekli takipe alınır ve belirli periyodlarla incelenenir. Aynı şey telefon lada ilgilidir. Örneğin telefonda devrim kelimesini kullandınız bir sunucu sizi takipe alır. Bundan kurtulmanın yolu o adresi tamamen çöpe atmaktır. Ki zaten msn de bunu yapmak kolay. Yeni msn açarsınız.Ancak o msn de kendinizden bahsettiyseniz konuşmalarda o tespit edilip yeni adresiniz de bulunur. Telefondada telefon hattınız dinlenmeye alındımı kurtulmak için yeni hat alırsınız doğal oalrak ama. Dinlenmeye alınan hat kimin üzeriniyse o arkadaş hep izlenir.Kimliğini değiştirmesi lazım kendine ölü süsü vererek :D yoksa gene bulurlar. Bunlardan korunmanın yolu: Kendiniz dikkat ediceksiniz. Örneğin telefonda, msnde devrim,el kaide,pkk,terör,ak47,turgut özal:) gibi kelimeleri sölemeyin.bu örnekleride çoğaltabilirsiniz :)
-
NewFolder bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece, eğer birine pm attıktan sonra, girip pmi tekrardan okursanız, karşı tarafta pm yeni pm olarak gözükmüyor, bir bug var daha adam edemedik... Ondan dolayı bazen bazıları işkilleniyor alakası yok...
-----------------------------Evet böyle bir sorun var, bunu NewFolder ile de konuşmuştuk. Zaman bulununca çözülebilecek birşey.
Bu arada bu konunun derin konularla alakası yok.
Açık kapılar önünde'ye alıyorum.
-
NewFolder bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece, eğer birine pm attıktan sonra, girip pmi tekrardan okursanız, karşı tarafta pm yeni pm olarak gözükmüyor, bir bug var daha adam edemedik... Ondan dolayı bazen bazıları işkilleniyor alakası yok...
-----------------------------
üstad sistem eğer şöyle işliyorsa yada böyle yapmanızı öneririm.
yeni mesaj geldiğinde db ye 2 diye kayıt olsun yeni mesaj uyarısı verildiğinde 1 olsun okunduğunda 0 olsun.
giden mesajlar bölümündede update komutunu kaldırırsak olabilir sanırım.
siz daha iyi bilirsiniz tabi. -
Hoja yeterın cocuk havada 5 takla attı:D:D:D:D konusamıyor:D
-
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
----------------------------
o zmn logout ol ole gez amk .. ben sanami kufur ettim lan senin beynin harbiden calismiyo .. nese uzatmayim simdi
-----------------------------yav yeter amk amk bu ne ya? küfür değilmi senin beynin çalıyorda adminlik taslıyorsun sana cevap vermek için login olmuştum istediğim zamand aolurum olmam bu seni ilgilendirmez sana soru sormadım ben sadece sorunumu dile getirdim yetkililer ve benle aynı sorundan muzdarip insanlar varsa cevap almak için ne artizlik yapıon külhan beyi senmisin formun...
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
Hoja yeterın cocuk havada 5 takla attı:D:D:D:D konusamıyor:D
-----------------------------valla sağol ama çocuk olacak yaşı çoktan geçtik.. 5 taklada atmıyorum cevap yazarken haksızlığa tahmülü olamamak yanlış birşeymi?
Sen sorunlaırnı dile getiremiyorsun ve bunu konuşamamazlık olarakmı görüyorsun?
-
"haksızlığa tahmülü olamamak" yanlış bişey değil ama ortada haksızlık yok ki
bu konunun knuşulmasına gerek bile yok hiçbir admin şikayet vs olmadıkça
pm falan okumaz, sanmıyorum :|
