Bursa Uludağ Üniversitesi Hakkında
-
Selam Arkadaşlar.
Bursa Uludağ Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümü kaç kişi almaktadır
Kaç puan yapsak girebiliriz veya kaç net yapsak girebiliriz ?
Bursa Uludağ Üniversitesinde Okuyanlar var mı ?
üniversite ortamı nasıl ?
Yardımcı Olan Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler.
-
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
1495128 Bilgisayar Programcýlýðý YGS-1 30 150.029 10,4,Ý,92
1497073 Bilgisayar Programcýlýðý (ÝÖ) YGS-1 30 2 262.895 10,3,Ý,91
en düşük 150
2.ögretim 262 ile almiş geçen sene. detaylı bilgilere osym.gov.tr den ulaşabilirsin
-
mehmetcan bunu yazdı:
-----------------------------Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
1495128 Bilgisayar Programcýlýðý YGS-1 30 150.029 10,4,Ý,92
1497073 Bilgisayar Programcýlýðý (ÝÖ) YGS-1 30 2 262.895 10,3,Ý,91
en düşük 150
2.ögretim 262 ile almiş geçen sene. detaylı bilgilere osym.gov.tr den ulaşabilirsin
-----------------------------nasıl olur hocalar ya.
Uludağ Üniversitesi-Bilgisayar Programcılığı(İO) = 262
Uludağ Üniversitesi-Bilgisayar Programcılığı = 150
150 ile mi almış hocaalar ?
http://www.nkfu.com/bilgisayar-programciligi-bolumu-taban-puanlari-2010-2011/
bi yardımcı olun ya
-
bursada üni ortamı pek iyi değil
-
Bursa Uludağ Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okudum. Eğitim rezalettir. Hala VB ve pascal gösterirler. İşletim sistemi sınavında "Bilgisayarı kapatmanın kaç yolu vardır?" şeklinde sorular olur.
Puan olaylarını bilmiyorumda çok rahat girersin olmadın ikinci öğretime girersin.
MYO da üversite ortamından ziyade kıraathane ordamı var. Kampüste olan etkinlikleri sen takip etmezsen kimse sana gelip şöyle bir etkinlik var demez. Uludağ Üniversitesi ne Daron Yöntem geldiydi bize bile duyurmadılar düşün.
Ayrıca hocaların asistanı olursan parayla öğrencilere satacakları yardımcı ders kitaplarını sana yazdırırlar haberin olsun.
MYO dışında yerleşim olarak görükle güzel bir yerdir. İçki yasağınında kalkması iyi oldu. :D :D
Yakında herkes bir biri ile kartezyen olacak görükle de
-
kalemlik bunu yazdı:
-----------------------------
bursada üni ortamı pek iyi değil
-----------------------------
ne bakımdan ? açarmısın biraz -
görükle haricinde öğrenci ortamı yok görükle ve üniversite şehre uzak merkezden 45 dk. kiralar pahalı. üniversite ve kulüpler pasif. eğitim kalitesi düşük.
-
bilgisayar programcılığı bölümü hangi myolarda var.
gideceğim myo hangisi yani ?
-
voltigore bunu yazdı:
-----------------------------
Bursa Uludağ Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okudum. Eğitim rezalettir. Hala VB ve pascal gösterirler. İşletim sistemi sınavında "Bilgisayarı kapatmanın kaç yolu vardır?" şeklinde sorular olur.
Puan olaylarını bilmiyorumda çok rahat girersin olmadın ikinci öğretime girersin.
MYO da üversite ortamından ziyade kıraathane ordamı var. Kampüste olan etkinlikleri sen takip etmezsen kimse sana gelip şöyle bir etkinlik var demez. Uludağ Üniversitesi ne Daron Yöntem geldiydi bize bile duyurmadılar düşün.
Ayrıca hocaların asistanı olursan parayla öğrencilere satacakları yardımcı ders kitaplarını sana yazdırırlar haberin olsun.
MYO dışında yerleşim olarak görükle güzel bir yerdir. İçki yasağınında kalkması iyi oldu. :D :D
Yakında herkes bir biri ile kartezyen olacak görükle de
-----------------------------
uludağ üniversitesi bilgisayar programcılığı hangi myolarda var ?sen hangisinde okumuştun
bi up
-
uppp
-
görükleden başka bir yer yok ortam olarak tam öğrenci kasabası denizi olmayan yazlık mekan gibi amk :|
öğrenci klübleri gayet aktif bence
myo olar nerededir nasıldır bilmiom orasını valla
bence görükle kampüsü gayet güzel
bu sene şenlik yapılmadı ama neyse
birde kredili sistem var
o biraz sıkıntı yaratıyor myo olarda öylemi bilmiyorum
