folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bursa Uludağ Üniversitesi Hakkında



Bursa Uludağ Üniversitesi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    Selam Arkadaşlar.

    Bursa Uludağ Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümü kaç kişi almaktadır

    Kaç puan yapsak girebiliriz veya kaç net yapsak girebiliriz ?

    Bursa Uludağ Üniversitesinde Okuyanlar var mı ?

    üniversite ortamı nasıl ?

    Yardımcı Olan Arkadaşlara Şimdiden Teşekkürler.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

     

    Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu

    1495128 Bilgisayar Programcýlýðý YGS-1 30 150.029 10,4,Ý,92

    1497073 Bilgisayar Programcýlýðý (ÝÖ) YGS-1 30 2 262.895 10,3,Ý,91

    en düşük 150

    2.ögretim 262 ile almiş geçen sene. detaylı bilgilere osym.gov.tr den  ulaşabilirsin


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    mehmetcan bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu

    1495128 Bilgisayar Programcýlýðý YGS-1 30 150.029 10,4,Ý,92

    1497073 Bilgisayar Programcýlýðý (ÝÖ) YGS-1 30 2 262.895 10,3,Ý,91

    en düşük 150

    2.ögretim 262 ile almiş geçen sene. detaylı bilgilere osym.gov.tr den  ulaşabilirsin


    -----------------------------

    nasıl olur hocalar ya.

    Uludağ Üniversitesi-Bilgisayar Programcılığı(İO) = 262

    Uludağ Üniversitesi-Bilgisayar Programcılığı = 150

    150 ile mi almış hocaalar ?

    http://www.nkfu.com/bilgisayar-programciligi-bolumu-taban-puanlari-2010-2011/

    bi yardımcı olun ya


     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    bursada üni ortamı pek iyi değil


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    voltigore
    voltigore's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Bursa Uludağ Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okudum. Eğitim rezalettir. Hala VB ve pascal gösterirler. İşletim sistemi sınavında  "Bilgisayarı kapatmanın kaç yolu vardır?" şeklinde sorular olur.

    Puan olaylarını bilmiyorumda çok rahat girersin olmadın ikinci öğretime girersin.  

    MYO da üversite ortamından ziyade kıraathane ordamı var. Kampüste olan etkinlikleri sen takip etmezsen kimse sana gelip şöyle bir etkinlik var demez. Uludağ Üniversitesi ne Daron Yöntem geldiydi bize bile duyurmadılar düşün.

    Ayrıca hocaların asistanı olursan parayla öğrencilere satacakları yardımcı ders kitaplarını sana yazdırırlar haberin olsun.

    MYO dışında yerleşim olarak görükle güzel bir yerdir. İçki yasağınında kalkması iyi oldu. :D :D 

    Yakında herkes bir biri ile kartezyen olacak görükle de


    Geyik Candır :]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    kalemlik bunu yazdı:
    -----------------------------

    bursada üni ortamı pek iyi değil


    -----------------------------
    ne bakımdan ? açarmısın biraz

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    görükle haricinde öğrenci ortamı yok görükle ve üniversite şehre uzak merkezden 45 dk. kiralar pahalı. üniversite ve kulüpler pasif. eğitim kalitesi düşük.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    bilgisayar programcılığı bölümü hangi myolarda var.

    gideceğim myo hangisi yani  ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    voltigore bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bursa Uludağ Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okudum. Eğitim rezalettir. Hala VB ve pascal gösterirler. İşletim sistemi sınavında  "Bilgisayarı kapatmanın kaç yolu vardır?" şeklinde sorular olur.

    Puan olaylarını bilmiyorumda çok rahat girersin olmadın ikinci öğretime girersin.  

    MYO da üversite ortamından ziyade kıraathane ordamı var. Kampüste olan etkinlikleri sen takip etmezsen kimse sana gelip şöyle bir etkinlik var demez. Uludağ Üniversitesi ne Daron Yöntem geldiydi bize bile duyurmadılar düşün.

    Ayrıca hocaların asistanı olursan parayla öğrencilere satacakları yardımcı ders kitaplarını sana yazdırırlar haberin olsun.

    MYO dışında yerleşim olarak görükle güzel bir yerdir. İçki yasağınında kalkması iyi oldu. :D :D 

    Yakında herkes bir biri ile kartezyen olacak görükle de


    -----------------------------
    uludağ üniversitesi bilgisayar programcılığı hangi myolarda var ?

    sen hangisinde okumuştun

    bi up

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    uppp

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    görükleden başka bir yer yok ortam olarak tam öğrenci kasabası denizi olmayan yazlık mekan gibi amk :|
    öğrenci klübleri gayet aktif bence
    myo olar nerededir nasıldır bilmiom orasını valla
    bence görükle kampüsü gayet güzel
    bu sene şenlik yapılmadı ama neyse
    birde kredili sistem var
    o biraz sıkıntı yaratıyor myo olarda öylemi bilmiyorum

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 2539 Toplam Mesaj: 14