Burs'u Alsam Mı Almasam Mı Bilmiyorum ?
-
ZaaRqoZ bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
pek bişey anlamadım çok karışık yazmışsın.
anladığım şu; burs verecekler ama notun düşerse geri alacaklar parayı.
eğer öyleyse şunu yap, ailenle konuş, bursu al ama almıyormuş gibi davran. parayı kenara at. geri isterlerse yüzlerine fırlatırsın. istemezlerse cebinde paran birikmiş olur.
-----------------------------katılıyorum Ama Yalan vaR biraz sıkınTI AİLEN OGRENİRSE GÜVEN KAYBI YAŞARSIN KÖTÜ BİRŞEY TAVSİYE ETMEM
-----------------------------aksi olur merak etme :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
2 nşin altında not ortalaması demek nerden baksan 4 tane FF not demek ayrıca 5 sene burs normalde 7 sene veriyor bu da güzel hocalar kasıtlı bırakıyor mu sen orada işinin ehli olabilcen mi bunları öğren :))
-----------------------------yok abi bizim üni on numaradır.ÖZelleri hep karalıyorlar yok ocalar bırakır falan diye fakat ne zaman hocanın yanıdna gitse arkadaşlar sürekli puanları artıyor.Elleriden geleni yapıyor hocalar.Sorular falan kolaydı fakat bir kaç senedir amerikan mühendisler birliğinin belgesi için uğraşıyorlardı ve aldılar.Mühendislik bölümleri ondan zor.
Şimdide düya standartını almışlar (neyse o) yani dünyada geçerli bir üniversite.İngilterede ve ingiltere diplomalarının geçtiği her yerde geçiyor bizim diploma.Sıkıntı değil o yüzden.MAvi diploma falan filan var.yani 3-4 belge ile bitircem bitirince.Ondan kaliteli.Şimdiden sonra dah akaliteli olacak.
Tek sorun aileme yardımcı olacğaım derken daha fazla batırmamak.Ondan korkuyorum
-
sen de amcama teyzeme bursu alıcam
onlarda her ihtimale karşı yanlarından biraz bir şey bulundursunlar sen üstünde taşıma..
sende işin farkındasın elinden geleni yap bu kadar
-
hocam bursu her türlü al.
-
hocam kusura bakma da 2'nin altına düseceksen üniversite okumanın anlamı ne ?
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
hocam kusura bakma da 2'nin altına düseceksen üniversite okumanın anlamı ne ?
-----------------------------abi komple düşmeden mezun olmuyorsunda , öyle dönem gelir mecburen patlarsın belli olmaz.
üniversiteye giden adam 2 nin altına düştümü anlamsız mı oluyor ?
Aileyi durduk yere zora sokmamak lazım
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
hocam kusura bakma da 2'nin altına düseceksen üniversite okumanın anlamı ne ?
-----------------------------abi komple düşmeden mezun olmuyorsunda , öyle dönem gelir mecburen patlarsın belli olmaz.
üniversiteye giden adam 2 nin altına düştümü anlamsız mı oluyor ?
Aileyi durduk yere zora sokmamak lazım
-----------------------------benim sahsi fikrim anlamsız.
yanlıs anlama, illa ki bu tip insanlar vardır ama onların derdi okumak veya gercekten bir seyler ögrenebilmek mi ona bakmak lazım.
sen zaten bu isi sevdigin icin düsmemen gerekir diye düsünüyorum ve de düsecegini sanmıyorum. oturur calısırsın ne olacak.
-
Aga sen hala bitiremedin su okulu ya seninle ilgisiz bi bolum olsa neyse de senin istedigin bolum sonucta hadi yapamadin ona da eyvallah tekrar ayni okul ayni bolum yazmanin mantigi ne ? Ayrica anadolu universitesinin suyu mu cikti sonucta eskisehirlisin git otur 1yil calis da memlekeyinde oku hic olmazsa bence bursu da ve git bitir okulunu
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Aga sen hala bitiremedin su okulu ya seninle ilgisiz bi bolum olsa neyse de senin istedigin bolum sonucta hadi yapamadin ona da eyvallah tekrar ayni okul ayni bolum yazmanin mantigi ne ? Ayrica anadolu universitesinin suyu mu cikti sonucta eskisehirlisin git otur 1yil calis da memlekeyinde oku hic olmazsa bence bursu da ve git bitir okulunu
-----------------------------abi anadolü üniversitesinin verdiği eğitim ile bunun eitimi bir değil.Anadolu üniversitesi Türkiyenin en zengin üniversitesi fakat paketi iyi.Kaldı ki annem orda yardımcı doçentti.ORdan biliyorum neler döndüğünü.
2 snee bitti daha.3. sene giricem.calculus ve fizikte takntılar oldu biraz.SEvmediğim derse gitmek istemiyorum.Gitmeyincede işler karışıyor.Geçen sene uğraştım ama fazla düzeltmedim.Burs kazandım işte.Bu sene umudum sıfırdan başlayıp güzel ve temiz şekilde bitirmek ki tmaman sıfır değil.VErdiğim dersleri saycaklar.
--
& Andrei :
yok hocam sana alınmam doğru söylüyorsun 2 nin altında kalmak zor fakat ben lise 2 den beri çalışmadım.Lise 2 de kalıp sözelden devam edecektim dersleri dinlemiyordum.6 zayıfla kalıyordun.Ben 8 zayıf getirdim kalmak için ; o sene af çıktı , zayıflarla birlikte geçtim lise3 e.Sonra uğraştım fakat düzeltemedim.Sonra yine boş verdim.
Yani temelim sıfır.Uğraşıyorum şimdi ama zorlanıyorum.Bunun ötesinde aileye yük olmak feci can yakıyor.Tamam aile okutur şudur budur da 22 yaşındayım.BAri kendi harçlığımı kazanayım diye düşünüyorum.Ondan 3-5 in hesabını yapmaya başladım.Burs murs alıp hafifleteyim.Sonra bir şekilde para kazanıcam.Site mite kodlarım birşeyler yapıcam.
Vicdani birşey.Rahat değilim.
-
Kardes bak bizim okuldan (anadolu) ayni bolumden bi aekadas ayni senin durumundaydi 3.sinifa kadar cikti ozel tekrardan cikamadi sonra bidaha ossye girdi ayni bolumu kazandi iyi olan notlarini saydirdi sonra 1. Sinifi okuyup bilgisaya muhendisligine gecti annen nerde hoca bilmiyorum ama okulin fen ve muhendislik fakulteleri kalitelidir bence orda yapamayacaksan fazla vakit kaybetme git bi dershaneye adam gibi oss kas iyi bi turk universitesine git
