Bütün İşsiz Arkadaşlarıma Yarın Başarılar :)
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------
sorular kolay çıkacak beyler xD haberiniz olsun.. :D
-----------------------------
önlisansa mı liseyemi? -
gençler önlisans için 70 falan yapmak için kaç mat falan yapmak lazım ?
puanlama konusunda bilgm yokda.. biras annatsanz
-
torpili olan kazanacak arkadaş..başarılar herkese
-
lise mezunu olup girip devlet memuru olup adamların altlarında en kral arabalar varken. Okuyup memlekete faydamız olsun diyen arkadaşlar şuan asgari ücrete iş bulamıyo sadece yazıklar olsun böle zihniyete. üniversiteler ticaret haneden başka bişey degilmiş.
-
TxT bunu yazdı:
-----------------------------gençler önlisans için 70 falan yapmak için kaç mat falan yapmak lazım ?
puanlama konusunda bilgm yokda.. biras annatsanz
-----------------------------
KPSS/2 Puan Hesaplama Sistemi
http://www.cebirsel.com/kpss-2-puan-hesaplama.html -
bu sene soruları tübitak hazırlicakmış diyolar doğru mudur beyler? (klasik sınav efsanesi öss için kullanılır aslında ama ... :D)
sınava girecek herkese başarılar.
-
alper abi hepsini a yap :F
-
memur adam aç adamdır,
memur adam hantal adamdır,
memur adam hiçbiişeyaaramayan adamdır,
memur adam analog kafaya sahip adamdır,
memur adam ay sonunu zor eder,
memur adamın arabası şahindir :D
memur adam çocuğunu dersaneye gönderirse yemek yememesi lazımdır.
memur adam yirmibeş yılda ancak bir ev sahibi olur,
memur adam psikolojisi bozuk adamdır,
memur adam ne karnı doyar, nede acından ölür.
memur adamın hep borcu vardır
memur adamın beli eğridir,
memur adamın ailesi lüks semtte oturmak ister, maaşının yarıısını kiraya verir,
memur adamın oğlu idda oynar maaşına haciz getirir :P
memur adamın kızı illa dersaneye gidecem der adamı batırır
memur adam en sonunda çürür ölür :D geride faturalar kalır.
memur adam solerite bilir (emekliliği yaklaşmış):D yeni memurlar da msn, tavla, okey bilir.
memur adam hep işinden şikayetçidir.
memur adam karı gibidir, karıları hiç sevmez çünkü hep evdedir, tatil,haftasonu,bayram, ve saat5tensonra,
memur adam birkeere kapak attımmı iş sıkıntısı olmayacağı için işi önemsemez, kafasını başka yerlere yöneltir.
memur adam dedikoducudur.
memur adam beleşçidir.
memur adam boş adamdır.
not: ben bir memurum. ama bırakacam iyice çüürüdüm :S
not2: bende kpss ye giricim ama banka falan için oda çok zor bi iddiam yok.
not3: babanızdan mal kalıcaksa, eviniz arabanız varsa, memur olun. çünkü memur maaşıyla kira ödenmez.
not4: lise mezunları en az 90 almayacaksanız hiç umutlanmayın, merkezi atamada torpil çok zor. ama kurumlara müracaat ile alımlarda torpil birinci plandadır. ülkemizde bu sınava giren milyonlarca kişi olduğundan en az 90 almak lazım. önlisans ve lisans mezunlarının şansları daha fazla, ve nitelik bakımından bitirilen liseler mesela tarım, sağlık, bilgisayar programcılığı vs.
-
bahçelievler kumportta giren varmı la :D ? varsa haber etsin bana
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
hadi bakalım suluk,beslenme çantalarımız,kalem,silgi,açacak her bişeyimizle hazırız.memur olursam ilk maaşımla 30 tane rapid pre alıp forumda dağıtcam.
-----------------------------hocam bir tanesi benim haberin ola 1 senelik rica etsem ;)
