folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Büyük Model Ayakkabu Sorunu



Büyük Model Ayakkabu Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Ankarada yaşıyorum. Bugün bir alışveriş merkezine gittim ayakkabı ihtiyacım olduğundan gezmediğim yer kalmadı 46 numara spor tarzda(spor ayakkabu değil) ayakkabı yok arkadaş... Gerçekten sinirim bozuldu bi model beğeniyorum soruyorum en son 44, en son 45 diyolar. iyi marka ayakkabıların büyük modellerini edinebilceğim bi site ya da Ankarada bildiğiniz mekan varsa paylaşırsanız çok makbule geçer. Şimdiden teşekkürler.


    since 2005 // tbt
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    kardeş sende ne yaptın 46 numara oha yani :D cocuk mezarı resmen :D bence ayakkabı arama sen doktor ara ayağını küçültsünler :) 
    şaka bi yana ankarada bir arkadaşımında başına böyle bişey gelmişti eskişehir yolu üzerinde konutkente gelmeden eskişehire giderken sağ tarafda kalan bi alışveriş yeri vardı. oraya bak hocam. :) ist'da olsan bulurduk sana ayakkabı ama ank zor ya:S 


    Zehirrr . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    oradada bulamazsan maltepe pazarına uğra ne deyim :):)


    Zehirrr . . .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Sezpanhe bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeş sende ne yaptın 46 numara oha yani :D cocuk mezarı resmen :D bence ayakkabı arama sen doktor ara ayağını küçültsünler :) 
    şaka bi yana ankarada bir arkadaşımında başına böyle bişey gelmişti eskişehir yolu üzerinde konutkente gelmeden eskişehire giderken sağ tarafda kalan bi alışveriş yeri vardı. oraya bak hocam. :) ist'da olsan bulurduk sana ayakkabı ama ank zor ya:S 


    -----------------------------

    Gordion olabilir mi?


    since 2005 // tbt
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    yok hocam ya.ankaradan çıkmadan daha. konutkente gelmeden önce. 


    Zehirrr . . .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheIceberg
    TheIceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    46 gene iyi lan. 48 olmadigina sukret :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    tam sehrindesin uzulme :) togo var ankara da kac numara olursa olsun bulabilirsin.hazir olanlardan alabilirsin yada istedigin modeli secip ozel uretim yaptirabilrsin.


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    Potansiyel_Virus bunu yazdı:
    -----------------------------

    tam sehrindesin uzulme :) togo var ankara da kac numara olursa olsun bulabilirsin.hazir olanlardan alabilirsin yada istedigin modeli secip ozel uretim yaptirabilrsin.


    -----------------------------
    Adresi hakkinda bilgin var mi hocam

    since 2005 // tbt
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    TheIceberg bunu yazdı:
    -----------------------------

    46 gene iyi lan. 48 olmadigina sukret :D


    -----------------------------
    Sen yanlis anladin heralde boyumdan kilomdan yana bi sikintim yok basketci oldugum icin boyleyim cokta memnunum. Ben magazalara sitem ettim.

    since 2005 // tbt
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Heh guldum ya :) 46 bulamiyorum diyor adam, ben 49.5 - 50 numara arasi giyorum la :) Ama ben hic normal ayakkabi giyemedim 18 yasimdan beri, hep spor ayakkabi giyiyorum :) 46 numara cok kucuk bir numara, her tur ayakkabi bulanabiliyor 48 e kadar. Bence internetten magazalari arastir kardesim. Eger olmazsa guvenerek http://www.eastbay.com/ adresinden alabilirsin, ben basketcilerden ayakkabi kalmadiginda magazalarda :) bu siteden aliyorum.

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    SpArK bunu yazdı:
    -----------------------------

    Heh guldum ya :) 46 bulamiyorum diyor adam, ben 49.5 - 50 numara arasi giyorum la :) Ama ben hic normal ayakkabi giyemedim 18 yasimdan beri, hep spor ayakkabi giyiyorum :) 46 numara cok kucuk bir numara, her tur ayakkabi bulanabiliyor 48 e kadar. Bence internetten magazalari arastir kardesim. Eger olmazsa guvenerek http://www.eastbay.com/ adresinden alabilirsin, ben basketcilerden ayakkabi kalmadiginda magazalarda :) bu siteden aliyorum.

     


    -----------------------------
    Eyvallah hocam

    since 2005 // tbt
Toplam Hit: 1760 Toplam Mesaj: 12