folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Buzdolabının Kapısı Açık Kaldı



Buzdolabının Kapısı Açık Kaldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    x-files bunu yazdı:
    -----------------------------

    üstad garanti belgesinde kapısı açık kaldı diye bozulduğunda garanti dışıdır diye bir madde varmı yok.

    Mesela amerikada kadının biri kedisini kurutmuş çamaşır kurutma makinasında öldüğü için dava açmış firmaya neden kullanma kılavuzunda yazmadınız kedi kurutulamaz diye.

    sen bişi deme çalışmıyor de garantisi bitmediyse tabi.


    -----------------------------

    ohoo ona kalırsa adam çim biçme makinasının içinde ne olduğunu merak ederken sokuyo elini sonra dava açıyo niye bunun kılavuzunda yazmıyo diyo :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    boşa dava açma ne şalteri kapadığını ispatlarsın nede elektrikçinin şalteri kaldırdığını.Yeni bi dolapsa motoru yanma ihtimali düşük gibi


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Buzdolabı marka-modeli ne? Bosch var bende, 2 hafta olur motor arızalanalı.

    Tedaş elektriği tam kesmemiş, düşük voltaj vermişler motor yandı, bir de elektronik kart. Motor 350 TL, elektronik kart 110 TL.Geçmiş olsun.


    Çekil,Önümden Çekil...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    cabuk tamircisin, cagırın şahsen ben bunu senede bir yanlışlıkla evden maca yada baska yere giderken unutarak yaptığım ıcın

    her sene duzenlı olarak 125 250 filan ödüyoruz  (:


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kapıları neden açtığınızı anlayamadım ben.


    -----------------------------

    Dolap uzun süre boş ve kapalı kalınca koku yapıyor, o yüzden bıraktılar sanırım.


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Garanti devam ediyorsa takma kafaya. Çağır adamları çalışmıyor tatildeydim geldiğimden beri böyle de yeter. alı yapar getirirler. garanti yoksa yandın en az 300tl masraf var motor yandıysa.


    der die das
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buzdolabı marka-modeli ne? Bosch var bende, 2 hafta olur motor arızalanalı.

    Tedaş elektriği tam kesmemiş, düşük voltaj vermişler motor yandı, bir de elektronik kart. Motor 350 TL, elektronik kart 110 TL.Geçmiş olsun.


    -----------------------------

    aşırı akım koruma rölesi taktır hocam kafan rahat eder


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Ara servisi,ariza tespiti yapsinlar,fiyat cikarsinlar..Garantisi varsa zaten ucretsiz degisim yaparlar parcayi.Zaten onlarda yaptigi isin karsiligini fazlasiyla aliyor fabrikadan.Garantisi yoksa eger ariza tespiti yaptir,verilen fiyat hosuna giderse servise yaptir. Takilan her parcanin 1 yil garantisi vardir. Biraz pahalidir belki ama servis iyidir.

    Gecmis olsun..

    Sunlara da bir göz at..

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&newwindow=1&q=buzdolab%C4%B1+so%C4%9Futmuyor&aq=f&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rfai=

    http://www.kontrolkalemi.com/forum/iklimlendirme/24598-buzdolabi-calisiyor-sogutmuyor.html


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    Gönder garantiye ne oldu bilmiyorum de. Anlayamazlar kapağın açık kaldığını.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    o değilde elektrik parası göte giricek hacı geçmiş olsun :D


    http://twitter.com/#!/yasiinergul
Toplam Hit: 12746 Toplam Mesaj: 24