folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# - Sayı Tahmin Oyunu V1.0



C# - Sayı Tahmin Oyunu V1.0

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    OpenSource olmamasındaki amaç nedir acaba?

    Ticari bir planın mı var? 


    -----------------------------

    Yok hocam ticari ne planım olacak böyle bir oyundan :) Fakat opensource hoşuma gitmiyor :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Enteresan tabii.

    OpenSource fikrine karşı bir yazılımcı,

    Ve bu yazılımcı forumlarda takılıyor.

    Hmm.

    İronik...

    Herneyse konuna daha fazla harrass ayıp olur.

    Kolay gelsin ^^, 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Enteresan tabii.

    OpenSource fikrine karşı bir yazılımcı,

    Ve bu yazılımcı forumlarda takılıyor.

    Hmm.

    İronik...

    Herneyse konuna daha fazla harrass ayıp olur.

    Kolay gelsin ^^, 


    -----------------------------

    Ne alakası var :)

    Veritabanı ile bağlantılı olduğu için sorguların falan görülmesini istemiyorum :F


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    bırak bu tahminleri gel tavlada yap bekliorm :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne alakası var :)

    Veritabanı ile bağlantılı olduğu için sorguların falan görülmesini istemiyorum :F

    -----------------------------

     

    Kusura bakma ve şahsi saldırı olarak algılama da.

    Bu tavırlar beni çıldırtıyor...

    Kendin bir soru soruyor olsan cevap almak için buraya post atarsın...

    Peki neden bilmeyenleri hiç düşünmez insanlar?

    Yani insalara yardım etmek için illa da yüzyüze mi görüşmek gerekiyor :|

    Sen bir konuya kod koydugunda o kodu okuyup sana mesaj atmadan da sana saygı ve minnet duyabilir biri.

     

    Hem gelgelelimki, kodunu açmak senin kod yazma tarzını da geliştirecektir, zira açacağın kodu düzenli kodlarsın.

    Bu da önemlidir.

     

    Herneyse, eline sağlık diyip susayım ben. 

     

    Ha bir de şöyle bir yanlış anlaşılma olmasın diye editliyorum,

    Kodunu açmış olsan da indirecek falan değildim, açsan da indirmem ^^,

    Yine de paylaşmak önemlidir. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Error This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. This limit is reached. To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    Hocam küçük bi program diyosunda ben bunun gibi birşeyi haftada 10 saat dersle tam 3,5 ayda yapabildim:D

    bu arada güzel olmuş 


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    k2ankaya bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam küçük bi program diyosunda ben bunun gibi birşeyi haftada 10 saat dersle tam 3,5 ayda yapabildim:D

    bu arada güzel olmuş 


    -----------------------------

    Hocam herkes farklıdır. Şimdi bunu Daron'a ya da başka MVP arkadaşa versen benden de kısa sürede yapar :)

    Programın download linkini koyuyorum 5dkya...

    Düzeltme: Download linki eklenmiştir. http://up-file.com/download/2b11dd0647ad074e2a8a62a7bd5b1f49b


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cicosz
    cicosz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    kodları göndersene belki proje olur :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    cicosz bunu yazdı:
    -----------------------------
    kodları göndersene belki proje olur :)
    -----------------------------

    Ne projesi hocam ?


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
Toplam Hit: 5029 Toplam Mesaj: 21