C# Access 2003 Veritabanına İnsert Ve Select [Soru]
-
senin için vs 2010 kurucam şimdi :)
-
tsklerrr dostummmm
-
gowand bunu yazdı:
-----------------------------
tsklerrr dostummmm
-----------------------------http://s2.dosya.tc/download/VxMzz5/gowand.rar.html
Al Hallettim ama baştan yazdım tamamı kodla yapılmış (millet başka bişeylemi yapıyor diyeceksin de yani verileride kodla çektim sen hazır string kullanmışsın yada benzer bişi isim koyamadım)
bi kaç şey daha eklenecek kontroller lar felan onları sen hallet mesela text boxlar boşken kayıt yapmak isterse uyarı verirsin felan
-
Edit: Rebellious_soul yapmış :)
-
sabah geldim sirkete tam upload edeyim dedim yapilmis :)
-
hoca sende upload et senin yaptıgın projeyede bakem tsklerrrr
-
hoca bu senin proje xp de calısmadııı win7 de calıstıı xp de calısması ıcın ne yapmam lazım bide
arama motoru da ekleyecem yardım edermisinnnn -
XP de calismamasinin nedeni muhtemelen office kurulu degil gibi bir seydir. Access driver'i kurulmasi gerekir boyle durumlarda.
(odbc hatasi aliyorsun diye dusunerek bunu soyledim farkli hata ise bilemiyecegim)
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=13255 -
sorun bitti net framework 4 ü yükledim calıstı amk :D
