C# Da Yeterli Tecrübeye Sahip Olanlar ?
-
Yazık la sana :| Adam sana bişi dememiş senin iyiliğine konuşmuş dediklerine bak senin. Bende kitap almıştım c#.NET 50 tl bayıldım onu yollicaktımda daha hayırlı birine yollarım artık :) Önce bi okudğunu anlamayı öğren kefilim hakkında ileri geri konuşma :| (Yag böyle çekilir demi :F )
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
gozkopat bunu yazdı:
-----------------------------
SEN GUL SUKUNETLE KARSILIYORUM
PROJEMIN BITIMINE AZ KALDI BEN KOYACAM BURAYA ORAYA SURAYA HERKEZ PISIRSIN AGZINIZA DUSURSUN
MADEM SITENIN SAHIBISIN SEVGILI ARKADAS KONUYUDA SILEBILIRSI
-----------------------------mal.
-----------------------------
mal işte bildiin mal 20952 de bir rastlanıyor... -
gozkopat bunu yazdı:
-----------------------------
Sitenin Admini olması neyı ıfade ederkı bı saygısızlık yok
hakaret yok bana yapabılecegı en fazla ban atmaktır
oda hıc bırsey degıstırmez
cunku sızın gıbı dusunen ınsanlar yuzunden
nettekı rutbelere vasıflara gore bıraz dogru ve agır bır soz olacak ama
yalakalık yapıp ve bılgılerınınden yararlanmak ıcın canak yalayıcılık yapmak
benım nezhimde yok ben sadece bır soru sordum gereken cevap verılmedı yakısanı yazdım
Bırakın admıncılıgı patronculugu
sımdı o Admın arkadasımız 2 saat once bır uyelık acsaydı aynı mesajları yazarmıydınız
pekı 2 saat once hesab acan bı kısıyle admın arkadasımın arasındakı fark sadece admın olması mı ?
Fıkırlerınızı Paylasmadan ve Yandaslık yapmaktan yana kullanmayın
-----------------------------
wallaha çok pis kapak yapmış :DDD , bu gece ne rene , nede üstteki arkadaşın tabiriyle yalakalar uyuyamaz gazdan :D benden size 3 er tane maden suyu :) -
Hadi adminlik yapayım,
kilit.
