folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Da Yeterli Tecrübeye Sahip Olanlar ?



C# Da Yeterli Tecrübeye Sahip Olanlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Yazık la sana :| Adam sana bişi dememiş senin iyiliğine konuşmuş dediklerine bak senin. Bende kitap almıştım c#.NET 50 tl bayıldım onu yollicaktımda daha hayırlı birine yollarım artık :) Önce bi okudğunu anlamayı öğren kefilim hakkında ileri geri konuşma :| (Yag böyle çekilir demi :F )


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    gozkopat bunu yazdı:
    -----------------------------

    SEN GUL SUKUNETLE KARSILIYORUM

    PROJEMIN BITIMINE AZ KALDI BEN KOYACAM BURAYA ORAYA SURAYA HERKEZ PISIRSIN AGZINIZA DUSURSUN

    MADEM SITENIN SAHIBISIN SEVGILI ARKADAS KONUYUDA SILEBILIRSI


    -----------------------------

    mal.


    -----------------------------
    mal işte bildiin mal 20952 de bir rastlanıyor...


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayasofya
    Ayasofya's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

     

    gozkopat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sitenin Admini olması neyı ıfade ederkı bı saygısızlık yok

     

    hakaret yok bana yapabılecegı en fazla ban atmaktır

     

    oda hıc bırsey degıstırmez

     

    cunku sızın gıbı dusunen ınsanlar yuzunden

     

    nettekı rutbelere vasıflara gore  bıraz dogru ve agır bır soz olacak ama

     

    yalakalık yapıp  ve bılgılerınınden yararlanmak ıcın canak yalayıcılık yapmak

     

    benım nezhimde yok  ben sadece bır soru sordum gereken cevap verılmedı yakısanı yazdım

     

    Bırakın admıncılıgı patronculugu

     

    sımdı o Admın arkadasımız 2 saat once bır uyelık acsaydı aynı mesajları yazarmıydınız

     

    pekı 2 saat once hesab acan bı kısıyle admın arkadasımın arasındakı fark sadece admın olması mı ?

     

    Fıkırlerınızı Paylasmadan ve Yandaslık yapmaktan yana kullanmayın

     

     

     

     


    -----------------------------

    wallaha çok pis kapak yapmış :DDD  , bu gece  ne rene , nede üstteki arkadaşın tabiriyle yalakalar uyuyamaz gazdan :D  benden size 3 er tane maden suyu :)


    görmedim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    Hadi adminlik yapayım,

    kilit.


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
Toplam Hit: 5545 Toplam Mesaj: 25