C# İle Mysql'e Bağlanırken;
-
erişişlemiyor hocam..
kodla alakası yok olayın.

-
sadece ip adresi girmek yeterli değil mi acaba?
ipadresi:portnumarası gibi birşey mi girmek gerekir?
Çok mühim bişey değil kendi çapımda bişeyler yapıcam fakat öğrenmek istiyorum işte. -
http://www.hostgator.com/tutorials/cpanel/x3/allowing-remote-mysql-connections.htm
buradaki videoya bi bak hocam.. ip adresini ekliyorsun buraya..
eğer senin bilgisayarına bağlanılıyorsa port da açman gerek. 1433
-
ı-ıh :) ya benim server'dan kaynaklanıyor sanırım..
ip adresimi de ekledim.
yine bağlanamadı.
Halbuki localhost'da ne güzel bağlanıyor :(
-
meraba hocam,
bunun birkaç sebebi olabilir, port kapalıdır belki yada standart portun(3306) dışında bir port kullanıyorsundur harici olarka belirmen gerekir.
onun dışında connection stringi istersen builder ile de oluşturabilirsin.
MySqlConnection myCon = new MySqlConnection();
MySqlConnectionStringBuilder conStrBuilder = new MySqlConnectionStringBuilder();
conStrBuilder.UserID = "KullanıcıAdi";
conStrBuilder.Password = "Sifre";
conStrBuilder.Server = "server_Adresi";
conStrBuilder.Database = "Veri_Tabani";
conStrBuilder.Port = 3306; (varsayılan port durumunda belirtmeye gerek yok diye hatırlıyorum yanlışım yoksa denersin.)
myCon.ConnectionString = conStrBuilder.ToString();
not:bu arada kod paylaşımını nasıl yapıosunuz ben göremedim :)
-
Ercan bunu yazdı
meraba hocam,
bunun birkaç sebebi olabilir, port kapalıdır belki yada standart portun(3306) dışında bir port kullanıyorsundur harici olarka belirmen gerekir.
onun dışında connection stringi istersen builder ile de oluşturabilirsin.
MySqlConnection myCon = new MySqlConnection();
MySqlConnectionStringBuilder conStrBuilder = new MySqlConnectionStringBuilder();
conStrBuilder.UserID = "KullanıcıAdi";
conStrBuilder.Password = "Sifre";
conStrBuilder.Server = "server_Adresi";
conStrBuilder.Database = "Veri_Tabani";
conStrBuilder.Port = 3306; (varsayılan port durumunda belirtmeye gerek yok diye hatırlıyorum yanlışım yoksa denersin.)
myCon.ConnectionString = conStrBuilder.ToString();
not:bu arada kod paylaşımını nasıl yapıosunuz ben göremedim :)
teşekkürler muhtemelen port sebebiyle oluyor ama nasıl aşacağımı bulamadım.
Kod paylaşımı karizmatik metin editöründe en altta en sondaki ifade ile yapılıyor :) -
tataryigit bunu yazdıErcan bunu yazdı
----
teşekkürler muhtemelen port sebebiyle oluyor ama nasıl aşacağımı bulamadım.
Kod paylaşımı karizmatik metin editöründe en altta en sondaki ifade ile yapılıyor :)netsh firewall set portopening protocol=TCP port=3306 name=Port_3306_TCP
yukarı da ki kodu komut işlemciye yazarak portu açabilirsin. tabi mysql server'ın hangi protu kullanıyorsa ona göre değiştirmen gerekiyor.
-
hosting'cim ile görüştüm. Uzaktan erişim kapalıymış güvenlik sebebiyle.. ve hiçbir zaman açılmayacakmış :)
C# ile böyle bir sorun olmadan bağlanmak da mümkün değil sanırım.
