folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# İle Mysql'e Bağlanırken;



C# İle Mysql'e Bağlanırken;

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    erişişlemiyor hocam..

    kodla alakası yok olayın.


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    sadece ip adresi girmek yeterli değil mi acaba?

    ipadresi:portnumarası gibi birşey mi girmek gerekir?
    Çok mühim bişey değil kendi çapımda bişeyler yapıcam fakat öğrenmek istiyorum işte.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.hostgator.com/tutorials/cpanel/x3/allowing-remote-mysql-connections.htm

    buradaki videoya bi bak hocam.. ip adresini ekliyorsun buraya..

    eğer  senin bilgisayarına bağlanılıyorsa port da açman gerek. 1433 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ı-ıh :) ya benim server'dan kaynaklanıyor sanırım..

    ip adresimi de ekledim. 

    yine bağlanamadı.

    Halbuki localhost'da ne güzel bağlanıyor :(

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    meraba hocam,

    bunun birkaç sebebi olabilir, port kapalıdır belki yada standart portun(3306) dışında bir port kullanıyorsundur harici olarka belirmen gerekir.

    onun dışında connection stringi istersen builder ile de oluşturabilirsin.

     

     

    MySqlConnection myCon = new MySqlConnection();

    MySqlConnectionStringBuilder conStrBuilder = new MySqlConnectionStringBuilder();

    conStrBuilder.UserID = "KullanıcıAdi";

    conStrBuilder.Password = "Sifre";

    conStrBuilder.Server = "server_Adresi";

    conStrBuilder.Database = "Veri_Tabani";

    conStrBuilder.Port = 3306; (varsayılan port durumunda belirtmeye gerek yok diye hatırlıyorum yanlışım yoksa denersin.)

    myCon.ConnectionString = conStrBuilder.ToString();

     

    not:bu arada kod paylaşımını nasıl yapıosunuz ben göremedim :) 

     


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Ercan bunu yazdı

    meraba hocam,

    bunun birkaç sebebi olabilir, port kapalıdır belki yada standart portun(3306) dışında bir port kullanıyorsundur harici olarka belirmen gerekir.

    onun dışında connection stringi istersen builder ile de oluşturabilirsin.

     

     

    MySqlConnection myCon = new MySqlConnection();

    MySqlConnectionStringBuilder conStrBuilder = new MySqlConnectionStringBuilder();

    conStrBuilder.UserID = "KullanıcıAdi";

    conStrBuilder.Password = "Sifre";

    conStrBuilder.Server = "server_Adresi";

    conStrBuilder.Database = "Veri_Tabani";

    conStrBuilder.Port = 3306; (varsayılan port durumunda belirtmeye gerek yok diye hatırlıyorum yanlışım yoksa denersin.)

    myCon.ConnectionString = conStrBuilder.ToString();

     

    not:bu arada kod paylaşımını nasıl yapıosunuz ben göremedim :) 

     

    teşekkürler muhtemelen port sebebiyle oluyor ama nasıl aşacağımı bulamadım.

    Kod paylaşımı karizmatik metin editöründe en altta en sondaki ifade ile yapılıyor :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek
    tataryigit bunu yazdı
    Ercan bunu yazdı

    ----

     

    teşekkürler muhtemelen port sebebiyle oluyor ama nasıl aşacağımı bulamadım.

    Kod paylaşımı karizmatik metin editöründe en altta en sondaki ifade ile yapılıyor :)

    netsh firewall set portopening protocol=TCP port=3306 name=Port_3306_TCP

    yukarı da ki kodu komut işlemciye yazarak portu açabilirsin. tabi mysql server'ın hangi protu kullanıyorsa ona göre değiştirmen gerekiyor.

     


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hosting'cim ile görüştüm. Uzaktan erişim kapalıymış güvenlik sebebiyle.. ve hiçbir zaman açılmayacakmış :)

    C# ile böyle bir sorun olmadan bağlanmak da mümkün değil sanırım.

Toplam Hit: 1744 Toplam Mesaj: 19