folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Meraklıları İçeriye..



C# Meraklıları İçeriye..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Merhaba Kardeşlerim abilerim,

     

    Yakın zaman da bu eğitime başlıyorum. Belli bir altyapım olsa da ileri düzey eğitim alacağım. Diyorum ki yılların tbt lisi olarak bu aldığım eğitimi günü gününe sizlere aktarmak istiyorum. Ancak bu noktada bunu nasıl yapabiliriz veya en verimlisi nasıl olur? Çünkü yazılım konusunda uzman mürid de var çaylak mürid de var. Bu konuda görüşlerinizi bildirirseniz hazırlıkları yapar ve öğrendiğimi öğretmeye çalışabilirim.

     

    örn: TBT çatısı altında bir topic belirleyip o topicde günlük aldığım eğitimi yayınlamak.

    Bu pek cazip gelmedi bana. sebebi ise konu çok karışır sorusu olanlar olacaktır anlamayan olacaktır. Konunun kolay takibi ve kafalara takılan sorulara verilecek cevaplar es geçilmemeli.

    örn2: şeyhimize rica ederiz tbt çatısı altında bize bir sub domain verir orada forum tarzında değil de belgeler.org daki gibi bir anlatım yapılabilir (tabi araya müridlerden gelene sorular ve cevapları eklenir)

     

    örn3: Bir önceki alterrnatif (örn2) harici bir domain üzerinde yapılabilir. Yine bu bence olmamalı herşey tahribat için:)

     

    ve bu iş için gönüllü olabilecek bu düzenleme ile ilgilenip bilgiye her daim kesintisiz bilgi katabilecek mürid lere de ihtiyaç olacaktır

    örn4: Yine real deki gibi bir sınıf oluştururuz. hatta abartıp herkese bir sınıf numarası veririz sınıf başkanı seçeriz heuehueuhe neyse geyiğe sarmayalım:)
    işte bi isim listesi (nick listesi) oluştururuz. msn de hazır tbt grubumuz varorada belli saatlerde toplanırız. he herkes o saatte uygun olur mu oturur konuşuruz. Uygun olmayan daha sonra girip dersi takip edebilir.

     

    Önerileriniz....

     

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

     

     

    Kafanızda birşeyler oluşması açısından eğitimin içeriği şu şekilde olacak..

     

    Eğitim İçeriği

     Bölüm1: Programlama Mantığı( Programlamaya Giriş )
    • Algoritmalar 
    • Değişkenler Ve Değişken Türleri 
    • Koşul Yapıları 
    • Döngü Yapıları 
    • Diziler 
    • Nesne Yönelimli Programlama  


     Bölüm2: Program Geliştirmek ve İleri Düzey Programlama Dilleri (C# 3.0 İle .Net Programlama) 
    • Olay Mimarisi 
    • Koleksiyonlar 
    • Jenerikler 
    • I/O Mimarisi 
    • Winforms İle Uygulama Geliştirme
    • Formlar Ve Taşıyıcılar 
    • Sık Kullanılan Kontroller 
    • İleri Seviye Wınforms Kontrolleri 
    • Ms Sql Server 2008
    • Management Studıo’yu Tanıma 
    • Sql 
    • Veritabanı Nesneleri (Tablo, Constraınt, 
    • Vıew, Stored Procedure, Fonksiyon, 
    • Trıgger Vs…) 
    • Index Yönetimi 
    • Ado.Net - Lınq To Sql – Xml (40 Saat) 
    • Veritabanı Türünden Bağımsız Erişim 
    • Lınq To Sql İle Erişim 
    • Xml, Xml Şemaları 
    • Asp.Net İle Web Uygulamaları Geliştirme 
    • Html,Javascrıpt 
    • Css 
    • Asp.Net Çalışma Modeli 
    • Server Ve Html Kontrolleri 
    • Asp.Net İle Masterpage, Tema Kullanımı 
    • Dağıtık Uygulama Geliştirme (40 Saat) 
    • Xml Web Servisleri 
    • Mimarinin Temelleri (Soap, 
    • (Proxy Nesneleri) 
    • Net Remoting  


     Bölüm3:Uygulama (Proje Yönetimi )
    • Diyagramlar Yardımıyla Modelleme   
    • Testler Ve Vısual Studıo Test Araçları 


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Kardeş ben canı gönülden katılırım da bunlar biraz zor yani. Ama yapmak istiyorsan ben yardım ederim orda amatör üye denilemsine bakma tam 2,5 yıldır C# öğrendim. Elimden gelen her yardımı gösteririm...


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    üstad pm attım konu hakkında görüşelim..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    tbt konusu dışında önerim; rappermcs en azından bir ücretsiz blog açıp günlük öğrendiklerini kendi elinden kendi notlarınla oraya aktarmanı kesinlikle tavsiye ederim, ilerde çok faydasını görürsün, tabi makale tarzında yazarsan başkalarına da yararlı olacağı kesin.


    Ehl-i Byte
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    tramp hajım bu da olabilir. ama ben etkileşimli karşılıklı hem öğrenip hep öğretmek adına bişeyler yapmayı düşünüyorum. Tabi bunu yapmayı düşündüğüm tek yer TBT çatısı:):):)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Live Meeting üzerinden bişiler yaparsan tutar hocam...


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    4eye bunu yazdı:
    -----------------------------

    Live Meeting üzerinden bişiler yaparsan tutar hocam...


    -----------------------------

     

    hajım inan hit vs gibi bir derdim yok. tek derdim ben bu yaşa gelene kadar kimse bana böyle bir imkan sunmadı yıllar yılı boş işlerle uğraştık şimdi en azından genç kardeşlerimize bi faydamız olsun...

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    actionscript 3.0 dersleri versende cok güzel olur hocam
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    actionscript 3.0 dersleri versende cok güzel olur hocam
    -----------------------------

     

    zamanı gelsin onu da yaparıs be bayzin rahat ol sen :)


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    k2ankaya
    k2ankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    inşalla yaparsın hocam seve seve katılırım


    Everybody has a plan.Till they get punched in the mouth. MT
Toplam Hit: 2116 Toplam Mesaj: 12