C# Öğrenmek İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar genelde yazılım için herkesin dediği oturup öğrenmek yerine birşeyler yaparken öğrenirsin şeklinde.

    kafamızda bir oyun var. fazla zor değil. bunu unityde yapmak istiyoruz. fakat mesela o ilk adımı dahi bilmediğimi için temel başlangıçta rehber olabilecek birşeyler arıyorum.

     

    unity ve c# için döküman vs yada tavsiyleriniz varsa dinlerim

    MOD: Başlangıç yanlış, c/c++ forumunda C# öğrenmeye çalışıyorsun. Konuyu doğru yere açsak öğrenme süreci hızlanabilir.

    Ayrıca https://www.noobtuts.com/unity  şurası giriş için güzel olabilir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Konu takip,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    O yapacağınız oyun zor hocam kolay değil. Sadece imkansız değil. :)))

    C# başlangıç için Açık Akademi yi öneriyorum. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Konu takip,

    böyle konu takip dedim diye bana ban atmıstı modun biri biz heralde buranın zencisiyiz aq

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    SkynetX bunu yazdı

    O yapacağınız oyun zor hocam kolay değil. Sadece imkansız değil. :)))

    C# başlangıç için Açık Akademi yi öneriyorum. 

    bu görüşüne katılıyorum:)

    demek isteğim sadece 3 boyutlu fps tarzında birşeye niyet etmedik baya bilardo tadında birşey olucak ama zaten bitirmek için 1 yıl diye konuştuk yani bu konuda bilgimiz yok ama 2 kişiyiz. istiyoruzku sürekli olarak günde bir saat filan zaman ayırıp üstüne düşünelim çıkartalım birşey . 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    do_som bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Konu takip,

    böyle konu takip dedim diye bana ban atmıstı modun biri biz heralde buranın zencisiyiz aq

    http://www.diyadinnet.com/Fikra-3371&Bul=türk-cehennemi

     


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı
    do_som bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Konu takip,

    böyle konu takip dedim diye bana ban atmıstı modun biri biz heralde buranın zencisiyiz aq

    http://www.diyadinnet.com/Fikra-3371&Bul=türk-cehennemi

     

    yok ben seni banlasınlar demiyorum kafalarına göre iş yapan modlara sitemimi belirtiyorum

    he o attıgın liknteki olayda güzel olmuş teşekkürler

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    SkynetX bunu yazdı

    O yapacağınız oyun zor hocam kolay değil. Sadece imkansız değil. :)))

    C# başlangıç için Açık Akademi yi öneriyorum. 

    açık akaemdei harika bir platformuş hocam sağolasın

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam  tbt içinde birçok eğitim seti var  belki işine yarar. 

     

    Not: halen modların ban yetkisi olduğunu sanan sitenin  eski üyeleri var. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    KaptaN bunu yazdı

    Hocam  tbt içinde birçok eğitim seti var  belki işine yarar. 

     

    Not: halen modların ban yetkisi olduğunu sanan sitenin  eski üyeleri var. 

    Mod olsam acımaz banlardım seni spoilercı :')


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    TheNewBoston namı değer boston amca


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
Toplam Hit: 2462 Toplam Mesaj: 12
c#