C# Renk Geçişi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

     


    selam hocalar,  bir form uygulamasında aşağıdaki resimdeki gibi kare şeklinin rengini griden beyaza doğru yavaş yavaş geçirmek istiyorum. geçişler keskin olmayacak yani bi timer koyupta direk gri iken beyaz olsun istemiyorum.


    yaklaşık 30 saniyede griden beyaza doğru gidicek. yani yavaş yavaş beyazlaşıcak.  bunu c# ta nasıl yaparım ?

     


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    tonlama olarak gideceği için en kolayı hexadecimal olarak yapmaktır sanırım.

    this.BackColor = System.Drawing.ColorTranslator.FromHtml("#FFFFFF");

    bu şekilde deneyebilirsin hocam.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    bu şekilde çok sıkıntılı bu, geçişler çok fazla belirgin oluyor.  neyse son haliyle tekrar bakıcam yapcak bişi yok. eyvallah hocam saolasın.


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    wpf kullanabilirsin. onunla istediğin tarzda renk geçişi uygulayabilirsin.. 

     

    unbalanced tarafından 11/Ağu/12 10:29 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    saolun beyler teşekkürler


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    arkadaş gradient istemiyor, sanırsam yavaş yavaş rengin değişmesini sitiyor

    edit: hepsini okumamışm 

    wpfte ColorAnimation işini görücektir

     

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.windows.media.animation.coloranimation.aspx

    nessaj tarafından 11/Ağu/12 18:54 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    böyle çokmu belirgin oluyor yav :)

    http://www.iyidosya.com/public/6061/renkdegistirmedeneme.rar

     


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    böyle çokmu belirgin oluyor yav :)

    http://www.iyidosya.com/public/6061/renkdegistirmedeneme.rar

     

    linke tıklayınca nod32 uyarı verdi hocam :)

    wpf bayagı iyimiş yalnız nessajın verdiği link bayagı iyi.

     


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    solstice bunu yazdı
    BarisYigit bunu yazdı

    böyle çokmu belirgin oluyor yav :)

    http://www.iyidosya.com/public/6061/renkdegistirmedeneme.rar

     

    linke tıklayınca nod32 uyarı verdi hocam :)

    wpf bayagı iyimiş yalnız nessajın verdiği link bayagı iyi.

     

    abi adam resmen döküman yazmış ama ben sana şöyle basit bir şey önereyim.

    O müridin verdiği gradient deki resimlerden birini al yada kendin istediğin renk geçişi hazırla. sonra programla bu resimi çağırıp timer ın içinde sürekli bir sanraki pixel i okutarak renkdeğişim efekti uygulanacak picture a setpixelle yansıt. böylece istediğin animasyonu 1x100 gibi bir gradient le çok iyi oluşturabilirsin. bilmem anlatabildim mi ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    yva öyle kasıntı bi olay yok

    <Window x:Class="renkşeettirici.MainWindow"
            xmlns="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation"
            xmlns:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml"
            Title="MainWindow" Height="350" Width="525">
        <Window.Triggers>
            <EventTrigger RoutedEvent="Control.MouseDown">
                <BeginStoryboard>
                    <Storyboard>
                        <ColorAnimation
                    Storyboard.TargetProperty="Background.Color"
                            From="White" AutoReverse="True"
                    To="Black" Duration="0:0:1" />
                    </Storyboard>
                </BeginStoryboard>
            </EventTrigger>
        </Window.Triggers>
    </Window>

    ahanda bu kod basılan kontrolün rengini siyaha 1 saniye içerisinde yumuşak bi şekilde geçirip tekrar beyaza döndürüyor
    bu kadar basit
    nessaj tarafından 19/Ağu/12 02:38 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam kırpışmayı engellemek istiyorsan doublebuffer yapmalısın ve çizdikçe invalidate() çağırmalısın


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 2418 Toplam Mesaj: 12