C# Ve/Veya Sharepoint Yazilimcilari Araniyor.
-
TeRRoR bunu yazdı
junior mühendis en iyi ihtimalle 2000 liradan başlıyorken, junior'a kapıyı 2000'den açıyorsa firma ya çok iyi yada junior'a 24 saat mesai kitleyecektir. Yinede yeni arkadaşlar için kaçmaz fırsat.
benm bildigim kadari ile acil projeleri var bir iki bilen elemanlari mevcut ogrenme kapasitesi olan elemanlari secip alicaklar mantik kurabilen yetenekli kisi aradiklari icin maas yuksek. bnde firmayi savunmiyim cunku sonucta sadece bir arkadasim ariyor die soyledim.
-
Ilan aktifdir. UP.
-
İlan Sadece İStanbul İçinmi Geçerli Hocam?
-
junior için 2 k fena değil. düşünenler ilgilensin bence
-
nosso bunu yazdı
İlan Sadece İStanbul İçinmi Geçerli Hocam?
her sabah istanbula gelip giderim diyorsan van'da ikamet edeni de alirlar heralde. Ben o sirkette calismiyorum bu yuzden yanlis yonlendirmiyim.
