C# WSDL Dosyasını Nasıl Kullanabilirim?
-
RebelliouS_SouL bunu yazdıRebelliouS_SouL bunu yazdı
up
Yok mu arkadaş bari web servis teki fonksiyonları nasıl kulanırız örneği olanlar paylaşsın.
-
RebelliouS_SouL bunu yazdıRebelliouS_SouL bunu yazdıRebelliouS_SouL bunu yazdı
up
Yok mu arkadaş bari web servis teki fonksiyonları nasıl kulanırız örneği olanlar paylaşsın.
verdim ya kardeş sana adresi? o verdiğim adresi projende "reference" bölümünde "add service reference" dersen methodlara bağlantın da gelecektir.
ServiceReference1.bilmemneClient client=new ServiceReference1.bilmemneClient(); ile çağırırsın.
client.methodAdiSync(); ile de çekersin.
Verdiğin dosyaların içerisinde ip numarana izin ile ilgili bi word dosyası var. önce gelir idaresi başkanlığına onu onaylatmak zorunda olabilirsin. oraları bi araştır.
Toplam Hit: 2684 Toplam Mesaj: 13
