folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Çakma İceworld.Bsp (Cs Mapları) Only Keleş & Sniper



Çakma İceworld.Bsp (Cs Mapları) Only Keleş & Sniper

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    Jiqsaw bunu yazdı:
    -----------------------------
    eyw hocam saqol..
    -----------------------------

    varmı bildiğin hilesiz server


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    bizim serverda harbiden proflar oynar,övünmek gibi olmasında...

    Kimsenin walla yada başka bi hile kullandını sanmam zaten serverda takılanların %70'i realden birbirlerini tanıyan insanlar..

    Ama çoğu oynamaya gelipa dminlik almayınca server kapancak duruma geldi ondan adresiv ermıyom bugun cersem yarın girsen kapanmış olabilir bile.. 7/24 mutlaka birileri olurdu serverda bi tek gece 2 den sonra adam bulunmazdı..Neysee öle işte :)

    Bu arada hocam yaptığın haritalardan en kralı buydu bence :) Gerçek icewordde bile bu kadar zewk almıyoduk yaw kanslarla oynarken :D ice word çok buyuk gelıyodu burası tam süper oldu ayrıca labirentler sayesinde ses biraz karışıyo adamın ne taraftan gelceni tam olarak anlayamıyon şans faktörü giriyo işin içine daha da zewklı oluyo :D Tam anlamıyla 10 numara map yapmışsın hocam çok sağol :D

    Troubles'll come & they'll pass
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    bizim serverda harbiden proflar oynar,övünmek gibi olmasında...

    Kimsenin walla yada başka bi hile kullandını sanmam zaten serverda takılanların %70'i realden birbirlerini tanıyan insanlar..

    Ama çoğu oynamaya gelipa dminlik almayınca server kapancak duruma geldi ondan adresiv ermıyom bugun cersem yarın girsen kapanmış olabilir bile.. 7/24 mutlaka birileri olurdu serverda bi tek gece 2 den sonra adam bulunmazdı..Neysee öle işte :)

    Bu arada hocam yaptığın haritalardan en kralı buydu bence :) Gerçek icewordde bile bu kadar zewk almıyoduk yaw kanslarla oynarken :D ice word çok buyuk gelıyodu burası tam süper oldu ayrıca labirentler sayesinde ses biraz karışıyo adamın ne taraftan gelceni tam olarak anlayamıyon şans faktörü giriyo işin içine daha da zewklı oluyo :D Tam anlamıyla 10 numara map yapmışsın hocam çok sağol :D
    -----------------------------

    eyw kardeş saol. ayrıca başka bir konuya değinecem. bazı insanlar yüklemesini dahi bilmiyor burada yazsınlar yardımcı olalım kendilerine.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    bizim serverda harbiden proflar oynar,övünmek gibi olmasında...

    Kimsenin walla yada başka bi hile kullandını sanmam zaten serverda takılanların %70'i realden birbirlerini tanıyan insanlar..

    Ama çoğu oynamaya gelipa dminlik almayınca server kapancak duruma geldi ondan adresiv ermıyom bugun cersem yarın girsen kapanmış olabilir bile.. 7/24 mutlaka birileri olurdu serverda bi tek gece 2 den sonra adam bulunmazdı..Neysee öle işte :)

    Bu arada hocam yaptığın haritalardan en kralı buydu bence :) Gerçek icewordde bile bu kadar zewk almıyoduk yaw kanslarla oynarken :D ice word çok buyuk gelıyodu burası tam süper oldu ayrıca labirentler sayesinde ses biraz karışıyo adamın ne taraftan gelceni tam olarak anlayamıyon şans faktörü giriyo işin içine daha da zewklı oluyo :D Tam anlamıyla 10 numara map yapmışsın hocam çok sağol :D
    -----------------------------

     

    kardeş serverının adresini ver bakalım nasılmış. elemanlar


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)

    serwer war ^^

    frequency > `jeSuS*


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)

    serwer war ^^

    frequency > `jeSuS*


    -----------------------------
     ne demek istedin kardeş anlamadım...

    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    beyler 1.5 bot setup'ı varmı uploadlarsanız manyak olur. bende bot war ama iceworld'de falan çalışmıo amk. sağlam bi bot yada indirebileceğim bi link werirseniz manyak olur :DD

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)

    serwer war ^^

    frequency > `jeSuS*


    -----------------------------
     ne demek istedin kardeş anlamadım...
    -----------------------------

    1.5 de kapıscak adam aranıo işte ^^


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------

    v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)

    serwer war ^^

    frequency > `jeSuS*


    -----------------------------
     ne demek istedin kardeş anlamadım...
    -----------------------------

    1.5 de kapıscak adam aranıo işte ^^


    -----------------------------

     

    kardeş 1,5 oynayacağına 1,6 oyna daha güzel. botları kendisi atıyor kardeş catır catır.

    1,5 te bot paketleriyle fln hiç uğraşmana gerek kalmaz (:


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
Toplam Hit: 9537 Toplam Mesaj: 20