Çakma İceworld.Bsp (Cs Mapları) Only Keleş & Sniper
-
Jiqsaw bunu yazdı:
-----------------------------
eyw hocam saqol..
-----------------------------varmı bildiğin hilesiz server
-
bizim serverda harbiden proflar oynar,övünmek gibi olmasında...
Kimsenin walla yada başka bi hile kullandını sanmam zaten serverda takılanların %70'i realden birbirlerini tanıyan insanlar..
Ama çoğu oynamaya gelipa dminlik almayınca server kapancak duruma geldi ondan adresiv ermıyom bugun cersem yarın girsen kapanmış olabilir bile.. 7/24 mutlaka birileri olurdu serverda bi tek gece 2 den sonra adam bulunmazdı..Neysee öle işte :)
Bu arada hocam yaptığın haritalardan en kralı buydu bence :) Gerçek icewordde bile bu kadar zewk almıyoduk yaw kanslarla oynarken :D ice word çok buyuk gelıyodu burası tam süper oldu ayrıca labirentler sayesinde ses biraz karışıyo adamın ne taraftan gelceni tam olarak anlayamıyon şans faktörü giriyo işin içine daha da zewklı oluyo :D Tam anlamıyla 10 numara map yapmışsın hocam çok sağol :D -
nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
bizim serverda harbiden proflar oynar,övünmek gibi olmasında...
Kimsenin walla yada başka bi hile kullandını sanmam zaten serverda takılanların %70'i realden birbirlerini tanıyan insanlar..
Ama çoğu oynamaya gelipa dminlik almayınca server kapancak duruma geldi ondan adresiv ermıyom bugun cersem yarın girsen kapanmış olabilir bile.. 7/24 mutlaka birileri olurdu serverda bi tek gece 2 den sonra adam bulunmazdı..Neysee öle işte :)
Bu arada hocam yaptığın haritalardan en kralı buydu bence :) Gerçek icewordde bile bu kadar zewk almıyoduk yaw kanslarla oynarken :D ice word çok buyuk gelıyodu burası tam süper oldu ayrıca labirentler sayesinde ses biraz karışıyo adamın ne taraftan gelceni tam olarak anlayamıyon şans faktörü giriyo işin içine daha da zewklı oluyo :D Tam anlamıyla 10 numara map yapmışsın hocam çok sağol :D
-----------------------------eyw kardeş saol. ayrıca başka bir konuya değinecem. bazı insanlar yüklemesini dahi bilmiyor burada yazsınlar yardımcı olalım kendilerine.
-
nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
bizim serverda harbiden proflar oynar,övünmek gibi olmasında...
Kimsenin walla yada başka bi hile kullandını sanmam zaten serverda takılanların %70'i realden birbirlerini tanıyan insanlar..
Ama çoğu oynamaya gelipa dminlik almayınca server kapancak duruma geldi ondan adresiv ermıyom bugun cersem yarın girsen kapanmış olabilir bile.. 7/24 mutlaka birileri olurdu serverda bi tek gece 2 den sonra adam bulunmazdı..Neysee öle işte :)
Bu arada hocam yaptığın haritalardan en kralı buydu bence :) Gerçek icewordde bile bu kadar zewk almıyoduk yaw kanslarla oynarken :D ice word çok buyuk gelıyodu burası tam süper oldu ayrıca labirentler sayesinde ses biraz karışıyo adamın ne taraftan gelceni tam olarak anlayamıyon şans faktörü giriyo işin içine daha da zewklı oluyo :D Tam anlamıyla 10 numara map yapmışsın hocam çok sağol :D
-----------------------------kardeş serverının adresini ver bakalım nasılmış. elemanlar
-
v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)
serwer war ^^
frequency > `jeSuS*
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)
serwer war ^^
frequency > `jeSuS*
-----------------------------
ne demek istedin kardeş anlamadım... -
beyler 1.5 bot setup'ı varmı uploadlarsanız manyak olur. bende bot war ama iceworld'de falan çalışmıo amk. sağlam bi bot yada indirebileceğim bi link werirseniz manyak olur :DD
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)
serwer war ^^
frequency > `jeSuS*
-----------------------------
ne demek istedin kardeş anlamadım...
-----------------------------1.5 de kapıscak adam aranıo işte ^^
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------v 1.5 de eline verilcek adam aranıor =)
serwer war ^^
frequency > `jeSuS*
-----------------------------
ne demek istedin kardeş anlamadım...
-----------------------------1.5 de kapıscak adam aranıo işte ^^
-----------------------------kardeş 1,5 oynayacağına 1,6 oyna daha güzel. botları kendisi atıyor kardeş catır catır.
1,5 te bot paketleriyle fln hiç uğraşmana gerek kalmaz (:
