Calisan Trojan Varmi=?
-
sevgili muridler eskiden proagent vardi calisiyodu
calisan mail gelen
trojan varmi ?
bi online oyun sifresi gaftilemek icin lazim:/
-
poison ivy
-
hacam çalışan trojan dolu ama sana tavsiyem sanal pc yazılımlarını kurup onlar üzerinde çalışman aksi takdirde büyük sorunlar açar başına..
hellhound.org vardı ama sanırsam bu sıralar smf ile ilgili sorunlar yaşıyor oradan güncel trojan vs. bulabilirsin..
-
hoca bu sene c öğretecekler :D söz size bi trojan yazıcam..
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------hacam çalışan trojan dolu ama sana tavsiyem sanal pc yazılımlarını kurup onlar üzerinde çalışman aksi takdirde büyük sorunlar açar başına..
hellhound.org vardı ama sanırsam bu sıralar smf ile ilgili sorunlar yaşıyor oradan güncel trojan vs. bulabilirsin..
-----------------------------:S isim olarak önerebilceyin?
--------
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hoca bu sene c öğretecekler :D söz size bi trojan yazıcam..
-----------------------------foruvurumsunhocam:P
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hoca bu sene c öğretecekler :D söz size bi trojan yazıcam..
-----------------------------
Geçen açtığın konuya istinaden diyorum senin o hocaların öğretecekse bırak hoca kalsın sağol kendini yorma :D hesap makinasi yaz yeter :) biz onada razıyız -
DarkPrice bunu yazdı:
-----------------------------angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------hacam çalışan trojan dolu ama sana tavsiyem sanal pc yazılımlarını kurup onlar üzerinde çalışman aksi takdirde büyük sorunlar açar başına..
hellhound.org vardı ama sanırsam bu sıralar smf ile ilgili sorunlar yaşıyor oradan güncel trojan vs. bulabilirsin..
-----------------------------:S isim olarak önerebilceyin?
--------
-----------------------------net olarak bir trojan öneremem.. özellikten özelliğe değişiyor.. bu sıralar fazla kurcalamıyorum ama hellhound en fazla 1-2 güne açılır oradaki yazarlar sağlam trojanlar yazıyor senin işine yarar tabikide sanal veya çöplük bir pc de kullanman önerimdir.. sanal pc yazılımı olarak virtualbox önerebilirim =)
@zumsukhocam meslek lisesi bilişim teknolojileri bölümü felan mı ? eğer öyle ise boşuna bekleme bir halt öğrettikleri yok =) kendini şimdiden geliştirmeye başlaman tavsiyemdir.. =)
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=92621 burdaki isine yarar belki
keylogger ama is goruyor yedirdim bir kac ksiiye her 5 dk. mail geliyo
-
turkojan 4.0 gold edition tek geçerim buyur hocam link : http://rapidshare.com/files/296501815/Turkojan_4.0__Gold_Edition_.exe.html
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=92621 burdaki isine yarar belki
keylogger ama is goruyor yedirdim bir kac ksiiye her 5 dk. mail geliyo
-----------------------------
Hoca Pert Oldu O Hatırladığıma Göre Biri Online Antilere Taratmış Net'ten Pert Oldu Güzelim Keylogger Bende Onu kullanıyordum :/
