folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Çalışanlara, Dürüstlere Yazık..



Çalışanlara, Dürüstlere Yazık..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mirliva
    mirliva's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    arkadaş devlet tefeci gibi sınav yapıp insanların hem hayallerini hem paralarını alıyo aslında bu sınavlar kalkmalı universiteler öğrenci alcaksa lisedeki başarıya göre almalı bak o zaman nasıl kasıyo millet ,böylelikle lisede başarı artar.Kpss ayrı bok ondada üniversitedeki başarıya not ortalamasına göre alsalar  cok daha iyi olur bu gereksiz sınavlar kalkar insanlar hem para kaybetmez hemde zaman.Böylelikle okullardada başarıya aç hırslı öğrenciler olur üniversitede batak oynayarak mezun olan adam var bu adam gidiyo öğretmen oluyo bunların yetiştirdiği öğrenciden ne olur...

     

    bendede bi hastalık var belgesel hastalıgı dicovery,animal planet,discovery science,davinci learning gibi kanalları cok izlerim ordaki cekilen belgeselleri falan izledikce ülkemin geri kalmışlıgına küfür ediyorum adamı sinir ediyolar neden hep bu eğitimsizlik yüzünden bu ülkeyi yönetipte bu ülkeyi bi arpa boyu ilerletmyenler öteki tarafta nasıl hesap verecekler cok mrk ediyorum...


    Bir insanın sana neler verebileceği değil, senin için nelerden vazgeçebileceği önemlidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek

    hakkımı yiyenin yedirenin hernekadar akomak istesemde

    yapıcak bişey yok lanet olsun |:


    kgd
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    mirliva bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaş devlet tefeci gibi sınav yapıp insanların hem hayallerini hem paralarını alıyo aslında bu sınavlar kalkmalı universiteler öğrenci alcaksa lisedeki başarıya göre almalı bak o zaman nasıl kasıyo millet ,böylelikle lisede başarı artar.Kpss ayrı bok ondada üniversitedeki başarıya not ortalamasına göre alsalar  cok daha iyi olur bu gereksiz sınavlar kalkar insanlar hem para kaybetmez hemde zaman.Böylelikle okullardada başarıya aç hırslı öğrenciler olur üniversitede batak oynayarak mezun olan adam var bu adam gidiyo öğretmen oluyo bunların yetiştirdiği öğrenciden ne olur...

     

    bendede bi hastalık var belgesel hastalıgı dicovery,animal planet,discovery science,davinci learning gibi kanalları cok izlerim ordaki cekilen belgeselleri falan izledikce ülkemin geri kalmışlıgına küfür ediyorum adamı sinir ediyolar neden hep bu eğitimsizlik yüzünden bu ülkeyi yönetipte bu ülkeyi bi arpa boyu ilerletmyenler öteki tarafta nasıl hesap verecekler cok mrk ediyorum...


    -----------------------------

    o dediğin işte yürümez.

    liseleri belirli bir standarda getirmek lazım önce.

    düz liseyle fen lisesinin zorluğu bir mi ki ortalama kıyaslayasın?

    aynı şey üniversite için de geçerli.


    He is finding himself.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Doğudaki insanlara yüklenmeyin oğlum ne alakası var doğu batı? Benim sınıfımda da var hakkında o tür iddia olan insanlar, dersleri de birçok kişiden iyi. Doğu batı olayına girmeyin hemen.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Bkz: Tunceli


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    Lafı doğuya açılma getiren gerizekalılar ne alakası war sınav sorularının çalınmasıyla ?

    süksük bi kere de abi ben çalındığını gördüm  yanımda çaldılar ya da ben kendi gözlerimle gördüm diye başlayan şeyler yap ya ya arkadaşının arkadaşının teyzesinn oğlunun eniştesinden alıyorsun haberi ya akrabanın kuzeninin sevgilisinin bilmem nesinden alıyorsun dıdısının dısıdısınını dıdısı ya yok öyle artık eskisi gibi soru çalmak felan götünüzden element uydurmayın ya dün sınava giren onca adamın da moralini bozmaya hakkınız yok sorular çalınmışsa iptal edilir sınav yok mu eskiden çalınan sorular çalındı adamlar üniversiteye muhbir yolladı kan testi şu bu derken yakaladı niye böyle kulaktan dolma haberlerle milleti geleyana getirip aklınızdaki pis düşünceler için yorumluyorsunuz anlamıyorum


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stradivarius
    stradivarius's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek

    Doğu batı olayına döner birazdan... onun yanı sıra  ben niye s..tiri Boktan bi bölümde okuyorum:( yani Doğusuyla batısıyla ilgili değil kişilikle  ilgili elinizi vicdanınıza koyun  Gelirse Çekmeyeceğini iddaa eden var mı?


    Hayat KadınLarı kötü iĞRenç KoKan SuLara BenzeRLer Eğer SusuzLuk TiksinMe Duygusundan BAskın GelirSe insanoğlu O Sudan İçer.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YesMilord
    YesMilord's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek

     Bu ülkede başarı cezasız kalmaz, tanıdık geldi mi? Dürüstlükle birşey yapmaya çalısırsan ya aldatılırsın, ya kullanılırsın, yada köpekler gibi çalıştırılıp süründürülürsün. O yüzden herkes kafasını kullanıp bi şekilde sistemden kendini kurtarmanın bi yolunu bulmak zorunda, gerçekten acıyorum...


    I don't wanna be an angel, I just wanna be God.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

     

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    simdi birkac arkadasin kulagi cinlar , sana fasist , kemalist ayagi cekerler :)

     

    bu ulke boyle arkadasim , acilim diye iyice basimiza micirttilar . kurd sorunu diye bir sorun yoktu ya , taaki tayyep 2004 te "kurd sorunu benim sorunum" diyene kadar . oralardan geldi , bugun ki kurd acilimina .  resmen yaptiklari hersey planli programli bu serrefsizlerin . Ataturkten sonra bu kadar planli calisan olmamisti ama tek fark ATaturkun arkasinda karanlikta kalan gucler yoktu .

     

    bunun en buyuk suclusu ozal dir ! halepce ve 91 korfez  savasini bahane ederek , daha turkce bilmeyen 1,5 milyon kurdu ulkeye sokup , batiya da dagitinca kapkac , bilmeme ne her pis is bunlarin altindan turedi. Adam daha turkce bilmiyor OSS de 1.  , odtude , itude yuksek yerlerde.

     

    adamlarin odemedikleri elektrik , su senin ailene ,  benim anama babama  charge oluyor . bize yukluyorlar . vergileri odemezler benim anam babam oder . sonra devlet sahip ciksin derler , insan haklari derler . akpciler halk kardesligi , esit haklardan bahseder .


    -----------------------------

    Ahahaha arkadaş helal olsun sana be. Öyle alakasız konuyu yine Tayyipe ve AKP Ye çevirdin ya :D Şimd senin yeteneğini bir sınayalım. Örneğin "Metallica İstanbul'a bir daha gelmeyecek." diye bir konu açsam o konudan Tayyibe ve AKPye nasıl kayardın? Bunu da becerirsen saygılarımı sunacam.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    zumsuk şikayet için delile fln gerek yok! boş bir kağıt ve kalem bul ihbarı yap savcıya gönder... imza fln da atma başın ağrımasın... bu ülkede işler bu şekilde yürüyor biliyorsun (bknz. ergenekon davası)


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
Toplam Hit: 4695 Toplam Mesaj: 22