

Camforg Kullanan Hocalar Bir Baksın Lütfen...
-
http://www.your-freedom.net/ adresinden freedoom adlı programı indirip pc nize kurarsanız eger camfroga giriş yapıp aynı zamanda kamera açabiliosunus.. ama aynı zamanda siteyede üye olmanız gerekiyor..
-
amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.your-freedom.net/ adresinden freedoom adlı programı indirip pc nize kurarsanız eger camfroga giriş yapıp aynı zamanda kamera açabiliosunus.. ama aynı zamanda siteyede üye olmanız gerekiyor..
-----------------------------hacım kesin oluyor demi.birde üyelikte ücret falan yok demi?
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.your-freedom.net/ adresinden freedoom adlı programı indirip pc nize kurarsanız eger camfroga giriş yapıp aynı zamanda kamera açabiliosunus.. ama aynı zamanda siteyede üye olmanız gerekiyor..
-----------------------------hacım kesin oluyor demi.birde üyelikte ücret falan yok demi?
-----------------------------la bende bunu yapmıstım şimdi aklıma geldi verdiğim link olmamıstı bunu yapmıstım pardon ya:S
ücret falan yok kayıt ol yeter
-
ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio.. arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
-
amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio.. arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
-----------------------------
Şimdi hocamhttp://www.your-freedom.net/ sitesine üye olucaz ordaki programı indirip kurucaz ve camforga bizim kendi üyeliğimizlemi Giriş yapıcaz Yoksa Bu siteden aldığımız üyeliklemi? -
amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio.. arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
-----------------------------arkadaşlar nasıl bir ayar yapmak gerekiyor ben arkadaşa anlatacamda yardımcı olur musunuz?
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio.. arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
-----------------------------arkadaşlar nasıl bir ayar yapmak gerekiyor ben arkadaşa anlatacamda yardımcı olur musunuz?
-----------------------------
Banada bi ayar yapın :D Siteye üye olduk ama programı bulamıyorum -
ben bu programıda krudum nasıl yapcaz şimdi :d
-
lenova bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu programıda krudum nasıl yapcaz şimdi :d
-----------------------------
Sitenin neresinden indirdin Hoca..Nasıl kurdun latda öğrenelim -
arkadaşlar freecap ile girmeyi becerdim ama çin serverı açılıyor Türkiyeye girince kapanıyo cam bu arkadaşın söylediği yöntemi beceremedim.bu yöntemle Türkiye serverına giriliyor mu?