folder Tahribat.com Forumları
linefolder Skype - Mirc - Irc - Icq - Mail Güvenliği
linefolder Camforg Kullanan Hocalar Bir Baksın Lütfen...



Camforg Kullanan Hocalar Bir Baksın Lütfen...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeitgeist
    zeitgeist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek
    http://www.your-freedom.net/    adresinden  freedoom  adlı programı indirip  pc nize  kurarsanız eger  camfroga giriş yapıp aynı zamanda kamera açabiliosunus.. ama aynı zamanda siteyede üye olmanız gerekiyor..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.your-freedom.net/    adresinden  freedoom  adlı programı indirip  pc nize  kurarsanız eger  camfroga giriş yapıp aynı zamanda kamera açabiliosunus.. ama aynı zamanda siteyede üye olmanız gerekiyor..
    -----------------------------

    hacım kesin oluyor demi.birde üyelikte ücret falan yok demi? 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.your-freedom.net/    adresinden  freedoom  adlı programı indirip  pc nize  kurarsanız eger  camfroga giriş yapıp aynı zamanda kamera açabiliosunus.. ama aynı zamanda siteyede üye olmanız gerekiyor..
    -----------------------------

    hacım kesin oluyor demi.birde üyelikte ücret falan yok demi? 


    -----------------------------

     

    la bende bunu yapmıstım şimdi aklıma geldi verdiğim link olmamıstı bunu yapmıstım pardon ya:S

    ücret falan yok kayıt ol yeter 


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeitgeist
    zeitgeist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek
    ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio..  arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio..  arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
    -----------------------------
    Şimdi hocamhttp://www.your-freedom.net/  sitesine üye olucaz ordaki programı indirip kurucaz ve camforga bizim kendi üyeliğimizlemi Giriş yapıcaz Yoksa Bu siteden aldığımız üyeliklemi?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio..  arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
    -----------------------------

    arkadaşlar nasıl bir ayar yapmak gerekiyor ben arkadaşa anlatacamda yardımcı olur musunuz? 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ewt kesinlikle oluor.. uzun zamandır girmiyodum camforga.. bi sorun var mı diye denedim.. hala sorunsuz girio..  arkadaşın söledigi gibi ücret söz konusu deil..
    -----------------------------

    arkadaşlar nasıl bir ayar yapmak gerekiyor ben arkadaşa anlatacamda yardımcı olur musunuz? 


    -----------------------------
    Banada bi ayar yapın :D Siteye üye olduk ama programı bulamıyorum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    ben bu programıda krudum nasıl yapcaz şimdi :d
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    lenova bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben bu programıda krudum nasıl yapcaz şimdi :d
    -----------------------------
    Sitenin neresinden indirdin Hoca..Nasıl kurdun latda öğrenelim

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    arkadaşlar freecap ile girmeyi becerdim ama çin serverı açılıyor Türkiyeye girince kapanıyo cam bu arkadaşın söylediği yöntemi beceremedim.bu yöntemle Türkiye serverına giriliyor mu?

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
Toplam Hit: 6178 Toplam Mesaj: 23