Can Sıkıntımız
-
müridler; (@pr_x71 ile birlikte)
1-para yok
2-iş arıyoz iş yok
3-okul var gitmiyoz gitsek de bi boka yaramıyo
4-hatun yok
5-uyku düzeni boktan
6-24 saat evden çıkmıyoz-çıksak bile gidecek yer yok--akbil parası yok
7-doğru dürüst yemek yiyemiyoz
8-borçlar boyumuzu aştı
9-hergün içiyoz(sağolsun arkiler de alkolik olduğundan) sanırım alkolik olduk..
SANIRIM ASOSYAL OLDUK..EMİNİMKİ İÇİNİZDE BİZE BENZEYEN BİRİLERİ VARDIR.DAHA ÖNCE DE BU DURUMU YAŞAYANLAR OLMUŞTUR..BİZE HOBİ TAVSİYE EDİN BİZİMDE ARTIK Bİ HOBİMİZ OLSUN..HOBİ YAPASIMIZ GELDİ
-
murdery bunu yazdı:
-----------------------------
müridler; (@pr_x71 ile birlikte)
1-para yok
2-iş arıyoz iş yok
3-okul var gitmiyoz gitsek de bi boka yaramıyo
4-hatun yok
5-uyku düzeni boktan
6-24 saat evden çıkmıyoz-çıksak bile gidecek yer yok--akbil parası yok
7-doğru dürüst yemek yiyemiyoz
8-borçlar boyumuzu aştı
9-hergün içiyoz(sağolsun arkiler de alkolik olduğundan) sanırım alkolik olduk..
SANIRIM ASOSYAL OLDUK..EMİNİMKİ İÇİNİZDE BİZE BENZEYEN BİRİLERİ VARDIR.DAHA ÖNCE DE BU DURUMU YAŞAYANLAR OLMUŞTUR..BİZE HOBİ TAVSİYE EDİN BİZİMDE ARTIK Bİ HOBİMİZ OLSUN..HOBİ YAPASIMIZ GELDİ
-----------------------------hasstır lan beni anlatmışsın birebir.. he bide uyku düzeni boktan degıl hiç yok
-
Alkole para var da akbile mi yok? :))
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Alkole para var da akbile mi yok? :))
-----------------------------akbıle para verıcegıme ben alkole verıyuorum zaten arkadaslar alkolık oldugundan ve baba yurt dısında oldugundan alkol sınırsız gelıyor zaten.:)
-
Parasız hobimi olur be kanka :D içkiye vereceğin parayı yemeğe ver.Git tavuk al sote yap pilav yap üstüne at ye karnın bi doysun.
Benim kitapta yemeğe para yoksa içkiye hiç yoktur mesela.
Puzzle alın evde oynayın,okula gidin derse girin demiyorum bahçesinde çim filan vardır illaki oturun muhabbet edin ne bileyim
Hiç bişe yapamazsanız bi plastik top alın inin okul önüne bi yere 13 oynayın amk -
murdery bunu yazdı:
-----------------------------
müridler; (@pr_x71 ile birlikte)
1-para yok
2-iş arıyoz iş yok
3-okul var gitmiyoz gitsek de bi boka yaramıyo
4-hatun yok
5-uyku düzeni boktan
6-24 saat evden çıkmıyoz-çıksak bile gidecek yer yok--akbil parası yok
7-doğru dürüst yemek yiyemiyoz
8-borçlar boyumuzu aştı
9-hergün içiyoz(sağolsun arkiler de alkolik olduğundan) sanırım alkolik olduk..
SANIRIM ASOSYAL OLDUK..EMİNİMKİ İÇİNİZDE BİZE BENZEYEN BİRİLERİ VARDIR.DAHA ÖNCE DE BU DURUMU YAŞAYANLAR OLMUŞTUR..BİZE HOBİ TAVSİYE EDİN BİZİMDE ARTIK Bİ HOBİMİZ OLSUN..HOBİ YAPASIMIZ GELDİ
-----------------------------Sevgili ev arkadaşım murdery,içek la.Bizi içmekten başka hobi açmaz... :S :) :D Psikoloji dengesini bozdu yine :S :) :( :D ;)
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Alkole para var da akbile mi yok? :))
-----------------------------alkol bedava usta arkadaşlar sağolsun
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Parasız hobimi olur be kanka :D içkiye vereceğin parayı yemeğe ver.Git tavuk al sote yap pilav yap üstüne at ye karnın bi doysun.
Benim kitapta yemeğe para yoksa içkiye hiç yoktur mesela.
Puzzle alın evde oynayın,okula gidin derse girin demiyorum bahçesinde çim filan vardır illaki oturun muhabbet edin ne bileyim
Hiç bişe yapamazsanız bi plastik top alın inin okul önüne bi yere 13 oynayın amk
-----------------------------la daha demin tombala oynadık sıkıntıdan...sonra sıkıldık tombala taşlarıyla kule yaptık--sonra eksik mi die saydık---sonra eksik varmış onları aradık--sonra pişti-papaz kimde oynadık--sonra kağıtlardan kule yapmaya çalıştık olmadı tabi---arkadaş hadi birdirbir oynayak dedi ben de ..
neyse amk zaten yapcak bişi yok halimizi anlamanı istedim knaka :D
