Çanakkaleye Gidecem Yardım
-
Müdür Çanakkale'de nereye düştün?
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
tahta bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------var hocam her gün var adana dan çanakkale ye direk uçak.
sabah ve akşam uçağı var. ama sen akşam uçağını seç. sabah uçağında aktarma uzun sürüyor. akşam uçağında 30 dakika süre ile hemen tekrar uçuyorsun.
hazirana 3 bilet aldık biz.
-----------------------------dostum ben şimdi firmadan geldim nettende baktım bilet fiyatları 150 ila 181 arası...bide akşam tarifeli cok bekleyeck yani..sen bileti daha öncedenmi ayırtmıştın bu kadar ucuza aldın ?
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Müdür Çanakkale'de nereye düştün?
-----------------------------
116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar -
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Müdür Çanakkale'de nereye düştün?
-----------------------------
116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar
-----------------------------Çanakkale güzel yerdir, yerde fıstık diye bir mekan vardı, her hafta sonu geliboludan ç.kaleye kaçardık, tek mekanımız orasıydı zamanın da;
Hayırlı teskereler şimdiden...
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Müdür Çanakkale'de nereye düştün?
-----------------------------
116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar
-----------------------------Çanakkale güzel yerdir, yerde fıstık diye bir mekan vardı, her hafta sonu geliboludan ç.kaleye kaçardık, tek mekanımız orasıydı zamanın da;
Hayırlı teskereler şimdiden...
-----------------------------cogu öyle diyor saolasın kardaşım bakalım bizim bi yere kacmaya fırsatımız olacakmı :)
-
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Müdür Çanakkale'de nereye düştün?
-----------------------------
116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar
-----------------------------Çanakkale güzel yerdir, yerde fıstık diye bir mekan vardı, her hafta sonu geliboludan ç.kaleye kaçardık, tek mekanımız orasıydı zamanın da;
Hayırlı teskereler şimdiden...
-----------------------------cogu öyle diyor saolasın kardaşım bakalım bizim bi yere kacmaya fırsatımız olacakmı :)
-----------------------------Kardeşim asker olduğun kabak gibi ortada olacak, kaçamazsın,
Çanakkale de, asker deniz hastahanesi var, orta da merkez komutanlığı var, inzibatlar nefes aldırmaz,
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
----------------------------
-----------------------------Kardeşim asker olduğun kabak gibi ortada olacak, kaçamazsın,
Çanakkale de, asker deniz hastahanesi var, orta da merkez komutanlığı var, inzibatlar nefes aldırmaz,
-----------------------------hadi yaw bende çarşı izinlerini beklerim yapacak bişey yok...daha olmadı usta birligini beklemek...
