folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Çanakkaleye Gidecem Yardım



Çanakkaleye Gidecem Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Müdür Çanakkale'de nereye düştün?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    myblackworldweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    tahta bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     


    -----------------------------

     

     

     


    -----------------------------

     


    -----------------------------

     

     

    var hocam her gün var adana dan çanakkale ye direk uçak.

    sabah ve akşam uçağı var. ama sen akşam uçağını seç. sabah uçağında aktarma uzun sürüyor. akşam uçağında 30 dakika süre ile hemen tekrar uçuyorsun.

    hazirana 3 bilet aldık biz.


    -----------------------------

    dostum ben şimdi firmadan geldim nettende baktım bilet fiyatları 150 ila 181 arası...bide akşam tarifeli cok bekleyeck yani..sen bileti daha öncedenmi ayırtmıştın bu kadar ucuza aldın ? 


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müdür Çanakkale'de nereye düştün?


    -----------------------------
    116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müdür Çanakkale'de nereye düştün?


    -----------------------------
    116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar

     


    -----------------------------

    Çanakkale güzel yerdir, yerde fıstık diye bir mekan vardı, her hafta sonu geliboludan ç.kaleye kaçardık, tek mekanımız orasıydı zamanın da;

    Hayırlı teskereler şimdiden...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müdür Çanakkale'de nereye düştün?


    -----------------------------
    116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar

     


    -----------------------------

     

    Çanakkale güzel yerdir, yerde fıstık diye bir mekan vardı, her hafta sonu geliboludan ç.kaleye kaçardık, tek mekanımız orasıydı zamanın da;

    Hayırlı teskereler şimdiden...


    -----------------------------

     

    cogu öyle diyor saolasın kardaşım bakalım bizim bi yere kacmaya fırsatımız olacakmı :) 


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Müdür Çanakkale'de nereye düştün?


    -----------------------------
    116 jandarma er egitim alay komuntalıgı..oda merkezdeymiş yakın yani merkeze diyorlar

     


    -----------------------------

     

    Çanakkale güzel yerdir, yerde fıstık diye bir mekan vardı, her hafta sonu geliboludan ç.kaleye kaçardık, tek mekanımız orasıydı zamanın da;

    Hayırlı teskereler şimdiden...


    -----------------------------

     

     

    cogu öyle diyor saolasın kardaşım bakalım bizim bi yere kacmaya fırsatımız olacakmı :) 


    -----------------------------

    Kardeşim asker olduğun kabak gibi ortada olacak, kaçamazsın,

    Çanakkale de, asker deniz hastahanesi var, orta da merkez komutanlığı var, inzibatlar nefes aldırmaz,

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    -----------------------------
    ----------------------------
    -----------------------------

     

    Kardeşim asker olduğun kabak gibi ortada olacak, kaçamazsın,

    Çanakkale de, asker deniz hastahanesi var, orta da merkez komutanlığı var, inzibatlar nefes aldırmaz,


    -----------------------------

    hadi yaw bende çarşı izinlerini beklerim yapacak bişey yok...daha olmadı usta birligini beklemek...


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
Toplam Hit: 3004 Toplam Mesaj: 18