

Cangardaşlar İsyankar Arabesk Rap (Tavsiye)
-
https://www.youtube.com/watch?v=8e9Y7YRD0-c
Çok dertli söylüyorlar.Ayhan özellikle çok dert çekmiş çocukcağız.Şaka maka çocuk iyi söylüyor :)
-
garibim goril çok çekmiş... eşşek s..n insanlar gorili yağla balla s...er
-
-
Geyik
-
eti Canga reklamı işte..
-
Ulan susam sokağıdır, pokemondur, tasodur, bilgisayardır, ateri salonlarıdır,saklanbaçtır, uzun eşşektir, "tıp!" dır, zibididir bunlarlar büyüdük.
İkinci bahar, Süper baba, Üvey baba, Sıcağı sıcağına, Bizimkiler gibi saygın diziler Ve reality showlar izledik.Türkiyenin kalitede tavan yaptığı 90ların POP müziklerine dinledik.
Şimdiki nesle bak.
Arabesk Rap
Bir birini sikmeyi cezbeden diziler (çoğu burjuvalığı temsil ediyor eskisi gibi fakir edebiyatı kalmadı)
Sokakta oyun oynayan yok
Bonzaili bir nesil
Amk çok şanslıymışız zamanında lan. 20 sene önceye gidip yeniden büyümek istiyorum.
Herkesin çocukluğu tatlı gelirmiş ama cidden iyice kalite düşüyor. Yazık.
Arabesk rapin alası budur beyler;
Tabiki yorumları okumak için izleyin :D
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/50070/biz-4-kisiyiz-gardas-arabesk-rap
DrKill tarafından 23/Eki/14 00:44 tarihinde düzenlenmiştir -
Ulan :DD Gülmekten kendime gelemedim :D
-
buda
müptela rap :D http://www.youtube.com/watch?v=Ov39EFRjlsc
ustura tarafından 23/Eki/14 00:54 tarihinde düzenlenmiştir -
ustura adamlar harbi torbacı heralde ha :D
-
Etinin yaptığı reklam ama güzel olmuş. Alkislarlayasiyorum'da sürekli reklam olarak çıkıyo
-
İzlediğim en kaliteli arabesk rap. Adamlara saygı duydum, sürrealist yaklaşımla çekmişler kliplerini.