Canon 550D Almak İstiyorum (Yardım Lütfen)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    550d tr modelini almıştım 3-4 ay önce dartyden pazarlık yaparak :) makineden gayet memnunum yalnız 18-55 lens ıııh yeterli gelmiyor. Kiss modelinin made in japanlara onaran daha düşük bir model olduğunu düşünüyorum çünkü sahibindendeki ilanların bir kaçında kiss modellerle karşılaştırılmasın diye yazanlar vardı. makine güzel, iyi bir seçim yapmışsın.


    Hoop.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek
    wert bunu yazdı
    sir bunu yazdı

    nikon d5100 düşünürsen haberleşelim hocam :) 6000 shutter da 8 aylık. düşünürsen detayları pmden atarm

    abi hiçmi kullanmıyorsunuz makinayı 

    :|

    8 ayda 6k shutter çok az :)

    günde 1000 tane çektiğimi hatırlıyorum :D

     

    aynı anda 5d mark ii kullandığım için d5100 biraz arkaplanda kalıyor :) hafif olduğu için ancak işte yürüme yaya bir yere gidersem alıyorum.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    sir bunu yazdı
    wert bunu yazdı
    sir bunu yazdı

    nikon d5100 düşünürsen haberleşelim hocam :) 6000 shutter da 8 aylık. düşünürsen detayları pmden atarm

    abi hiçmi kullanmıyorsunuz makinayı 

    :|

    8 ayda 6k shutter çok az :)

    günde 1000 tane çektiğimi hatırlıyorum :D

     

    aynı anda 5d mark ii kullandığım için d5100 biraz arkaplanda kalıyor :) hafif olduğu için ancak işte yürüme yaya bir yere gidersem alıyorum.

    hee ozaman sıkıntı yok :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zalim_07
    Zalim_07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2005
    Erkek

    Canon 550D'den başka model düşünmüyorum arkadaşlar teşekkür ederim:)

    Bi ara forumda 1tane 550D gördüm sanki ama satıldı diye hatırlıyorum. Güncel konu yok bununla ilgili ama hem burayı hem sahibinden'i takip ediyorum. Diğer modeller daha ucuz ama nedenini anlamadım eksik yada farklı olan bişey mi var acaba hala araştırıyorum...


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hocam biraz evvel bi mail geldi kampanya maili, 1100d 18-55 standart haliyle 975 lira diye klasfoto.com da.. belki 550d vs içinde kampanya indirim vs bişey vardır bi bak istersen


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Yine klasfotodan gelen mailde 1706TL ye 600D varmis. Bi ara sor 550d ye de bi kampanya yapsinlar :)


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zalim_07
    Zalim_07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2005
    Erkek

    yoğunluktan giremedim bikaç gün :) tamam kardeşim o siteye bakıyorum hemen belki vardır bişeyler yada dediğin gibi arar söylerim bişey yapsınlar :)


    .
Toplam Hit: 2307 Toplam Mesaj: 18