

Canon 550D Almak İstiyorum (Yardım Lütfen)
-
550d tr modelini almıştım 3-4 ay önce dartyden pazarlık yaparak :) makineden gayet memnunum yalnız 18-55 lens ıııh yeterli gelmiyor. Kiss modelinin made in japanlara onaran daha düşük bir model olduğunu düşünüyorum çünkü sahibindendeki ilanların bir kaçında kiss modellerle karşılaştırılmasın diye yazanlar vardı. makine güzel, iyi bir seçim yapmışsın.
-
wert bunu yazdısir bunu yazdı
nikon d5100 düşünürsen haberleşelim hocam :) 6000 shutter da 8 aylık. düşünürsen detayları pmden atarm
abi hiçmi kullanmıyorsunuz makinayı
:|
8 ayda 6k shutter çok az :)
günde 1000 tane çektiğimi hatırlıyorum :D
aynı anda 5d mark ii kullandığım için d5100 biraz arkaplanda kalıyor :) hafif olduğu için ancak işte yürüme yaya bir yere gidersem alıyorum.
-
sir bunu yazdıwert bunu yazdısir bunu yazdı
nikon d5100 düşünürsen haberleşelim hocam :) 6000 shutter da 8 aylık. düşünürsen detayları pmden atarm
abi hiçmi kullanmıyorsunuz makinayı
:|
8 ayda 6k shutter çok az :)
günde 1000 tane çektiğimi hatırlıyorum :D
aynı anda 5d mark ii kullandığım için d5100 biraz arkaplanda kalıyor :) hafif olduğu için ancak işte yürüme yaya bir yere gidersem alıyorum.
hee ozaman sıkıntı yok :D
-
Canon 550D'den başka model düşünmüyorum arkadaşlar teşekkür ederim:)
Bi ara forumda 1tane 550D gördüm sanki ama satıldı diye hatırlıyorum. Güncel konu yok bununla ilgili ama hem burayı hem sahibinden'i takip ediyorum. Diğer modeller daha ucuz ama nedenini anlamadım eksik yada farklı olan bişey mi var acaba hala araştırıyorum...
-
hocam biraz evvel bi mail geldi kampanya maili, 1100d 18-55 standart haliyle 975 lira diye klasfoto.com da.. belki 550d vs içinde kampanya indirim vs bişey vardır bi bak istersen
-
Yine klasfotodan gelen mailde 1706TL ye 600D varmis. Bi ara sor 550d ye de bi kampanya yapsinlar :)
-
yoğunluktan giremedim bikaç gün :) tamam kardeşim o siteye bakıyorum hemen belki vardır bişeyler yada dediğin gibi arar söylerim bişey yapsınlar :)