Caresizligin Resmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    ister%20caresizlik%20de%20isterse%20sevginin%20gözyaslari%20

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    hass.ktiiiir:((((((((
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    cidden kötü oldum :S insanlarda olsa aynısı pek koymaz, ama hayvanın onu orda bırakması lazım düşüncesine sahip bi insandım :S vay be!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Abi neyaptın ya akşam akşam :( İçimden bişeyler koparıp aldın :(


    Her Hakkım Saklıdır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    abi yapmayın böle şöyler ağlayacam şimdi :(

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    gerçekten etkili

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    çok kötü oldum şimdi ya çok etkili :(

    Abra Kadabra
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    bu resimi gördükten sonra acı cekmek istiyorum. çok derinden vurdu.

    Yetim düşler bekçisi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    bide şöyle düşünün, yerdeki şaka yapıyo az sonra kalkacak ce-ee dicek, öteki ensesine vurup allah belanı versin ilhami abi böyle şaka yapılırmı diyecek :) ama öyle olmayacak :( kötü tabi :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seker
    seker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Dişi

    bide erkeklerde duygu yoktur derler işte var bi baksana hepsi birden hüzünlendi:)

    ciddende çok çaresiz bende üzüldüm insanın içi parçalanıyo


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    İbretlik..

    dont think twice its all right
Toplam Hit: 2814 Toplam Mesaj: 17