Casio G-Shock GA-100CM-4ADR

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhnhalil48
    gkhnhalil48's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2015
    Erkek

    arkadaşlar konu başlığında bulunan saati almayı düşünüyorumda ersa saat te 550 lira fakat linkte 350 lira sizce sahte mi ? 

    birde bu adam bana sahte saat sattı diyelim geri verme imkanım var mı ?

    bi bakıverin http://www.sanalpazar.com/Casio-G-shock-Ga-100cm-4adr-Erkek-Kol-Saati__isp52063567

    Satıcı: yıldızoptik konya tanıyan vardır belki

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeg392
    zeg392's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    HAcı bu saatin aynısını alibababdan 10 dolara almıştım tabiki çakmasını ama şüper kalitede bunun sahtesinin en üste ortadaki ibresi çalışmaz asıl resimleri olmadığı için birşey diyemem .

     Buda fotosu.

     

    zeg392 tarafından 06/Eki/15 20:25 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    zeg392 bunu yazdı

    HAcı bu saatin aynısını alibababdan 10 dolara almıştım tabiki çakmasını ama şüper kalitede bunun sahtesinin en üste ortadaki ibresi çalışmaz asıl resimleri olmadığı için birşey diyemem .

     Buda fotosu.

    Link verebilcenmi hocam aldığın satıcının ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhnhalil48
    gkhnhalil48's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2015
    Erkek

    Kardeşim sorum bu saat çakma olabilir mi biraz daha baktım bazı firmalar 410 liraya felan veriyor.

    Ersa Yetkili Bayi old. için yüksek fiyat istediğini düşünüyorum.

    Şimdi bu saati aldım diyelim sahta ürün diye geri yollayıp paramı alabilirim değil mi ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    motka
    motka's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    Benim bildiğim sanalpazar da havuz sistemi var. Sahte çıkarsa ödemeyi onaylamazsin ürünü geri gönderirsin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhnhalil48
    gkhnhalil48's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2015
    Erkek
    motka bunu yazdı

    Benim bildiğim sanalpazar da havuz sistemi var. Sahte çıkarsa ödemeyi onaylamazsin ürünü geri gönderirsin.

    Anladım hocam teşekkürler.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    hocam fiyat pahali ben 6-7 ay önce aynısı aldım 200 liraya tabi dolar filan derken 280 filan fiyatı bursadan netten bile degil normal bi saatciden ama güzel saat denize havuza askerde taktim bi cizik bile olmadı.

    iyi bak ersa da casio türkiye dis.  ama her ersa diyenede inanma :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Saat çok tipsiz aksesuar olarak değil de dalış gibi işlerde kullanılabilir bu nedenle fake çıkarsa hiç işine yaramaz. Yetkili satıcılardan almayı dene bu kadar fiyat farkı kıllandırıyor

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    O değil de ben casionun protrek serisinden bir saat istiyorum. Ama fiyatları bunun 5 katı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek
    whoobay bunu yazdı

    O değil de ben casionun protrek serisinden bir saat istiyorum. Ama fiyatları bunun 5 katı.

    Hocam sen kalın sevıyorsun o sorunun cözumu yok

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    o değil de yeni çıkan (yeni haberim oldu) casio g-shock rangeman çok iyi bi saat olmuş.

    http://www.casio-intl.com/tr/tr/wat/watch_detail/GW-9400-1/

    http://www.gshock.com/watches/Master_of_G/GW9400-1

     

Toplam Hit: 621 Toplam Mesaj: 15
casio sa