folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Casper Kullanıcıları Windows Media Center Editon 2005 Key"İ Lazım



Casper Kullanıcıları Windows Media Center Editon 2005 Key"İ Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mike
    mike's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2007
    Erkek

    hmm 2 cd de gozume adim 1 2 3 4 die 1 seyler carpmisti 1 bakim )

    Ed'tefet dostum varmis :) saolasin Q gorunumlu F klawye kullanmak cok zor 1 se :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    boşuna upload ettirecektin  
    kolay gelsin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mike
    mike's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2007
    Erkek
    saolda bu bu hata verdi donanimla ilgili media center activasyon olayini halletmek icin cracklemistim orjinal dosyalari deisti die hata vermistir sandim as once yenioden format attim :D ama yine olmadi :S son asmasi services birseyler birseyler dior :s turkcelestiremedim bi turlu :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    ben sana kullandığım seriali verdim
    birde kulandığım cracki vereyim
    sonra 4 adımı SIRASIYLA yükle (biri bitmeden diğerine geçme)
    hiçbir sorun olmaması gerek.
    crack geliyor 1 sn
    Geldi : http://rapidshare.com/files/60705667/mc2005crck.rar.html
    Edit: ben yamadan sonra crackliyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mike
    mike's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2007
    Erkek
    walla cok saol dostum yedi sonunda türkçeleştirdim sayende tabi :) bugun bana cok yardımcı oldun allah senden razı oLsun saYende Türkce bir işletim sistemi ve Q klawye kullanmanın tadına varıcam:D
Toplam Hit: 7530 Toplam Mesaj: 16