

Casper Kullanıcıları Windows Media Center Editon 2005 Key"İ Lazım
-
hmm 2 cd de gozume adim 1 2 3 4 die 1 seyler carpmisti 1 bakim )
Ed'tefet dostum varmis :) saolasin Q gorunumlu F klawye kullanmak cok zor 1 se :D
-
boşuna upload ettirecektin

kolay gelsin -
saolda bu bu hata verdi donanimla ilgili media center activasyon olayini halletmek icin cracklemistim orjinal dosyalari deisti die hata vermistir sandim as once yenioden format attim :D ama yine olmadi :S son asmasi services birseyler birseyler dior :s turkcelestiremedim bi turlu :(
-
ben sana kullandığım seriali verdim
birde kulandığım cracki vereyim
sonra 4 adımı SIRASIYLA yükle (biri bitmeden diğerine geçme)
hiçbir sorun olmaması gerek.
crack geliyor 1 sn
Geldi : http://rapidshare.com/files/60705667/mc2005crck.rar.html
Edit: ben yamadan sonra crackliyorum -
walla cok saol dostum yedi sonunda türkçeleştirdim sayende tabi :) bugun bana cok yardımcı oldun allah senden razı oLsun saYende Türkce bir işletim sistemi ve Q klawye kullanmanın tadına varıcam:D
Toplam Hit: 7530 Toplam Mesaj: 16